Dumnezeu nu ne-a părăsit. Încă mai există preoţi deosebiţi – Video

Părintele Laurenţiu Ene de la Pardoşi şi Chiperu, judeţul Buzău. Slujeşte alternativ în câte o duminică în fiecare din cele două sate.

Partea I

Partea II

Partea III

16 gânduri despre „Dumnezeu nu ne-a părăsit. Încă mai există preoţi deosebiţi – Video

  1. Dumnezeu nu ne-a parasit si nu ne va parasi Va fi cu noi pana la sfarsitul veacului. Sa-l rugam sa ne dea cat mai multi preoti ca parintele Laurentiu. Sa ne traiti parinte.

    Apreciază

  2. Pingback: ARTICOLE BLOGURI ORTODOXE (13.10.2013): Reactii la legea Wiesel Antonescu – INCHISOARE PENTRU LEGIONARI. Calendar 2014 despre Sfintii Inchisorilor din Romania – aparut in America, editat de Manastirea parintelui Serafim Rose | Saccsiv's Weblo

  3. DOAMNA DOINA , ASA AM CREZUT SI EU CA DUMNEZEU NU NE-A PARASIT SI CA MAI EXISTA PREOTI CU HAR ,PINA CIND DE FLORII IN 2013 DUPA CE M-A IMPARTASIT A ADOPTAT UN COMPORTAMENT NU TOCMAI ORTODOX PT UN PREOT SI DE ATUNCI AM INCETAT SA MAI MERG LA ACEST LUP MINCINOS CARE SE PREFACE CA ESTE DE PARTEA LUI DUMNEZEU DAR DE FAPT ESTE IN TABARA NECURATULUI !!!!!

    Apreciază

    • Câtă lașitate să vă ascundeti in spatele mai multor nume si sa comentati. Se vede clar ca este o singura persoana care are probleme psihice intru-cat foloseste un limbaj de toata jena. Invățați sa vorbiti si apoi comentati, blogul acesta este mult prea frumos ca sa il manjiti cu astfel de cuvinte, Marilena, Marian, Andrei, Daniela.

      Apreciază

    • Poate imi explici de ce comentezi sub atatea nume si de pe diferite adrese de e-mail, majoritatea de la acelasi IP. Ba chiar folosesti si numele de Laurentiu Stefan (numele parintelui). Cum vrei sa ai credibilitate asa??!!
      Pana nu ma lamuresti nu iti mai aprob nici un comentariu!

      Apreciază

      • rusu florentin laurentiu il chema, cel putin cu numele asta i-a convins pe cei de la youtube sa scoata clipurile de mai sus; mai pot fi gasite in alta parte clipurile astea ?

        Apreciază

  4. Cred ca dumneavoastra aveti nevoie de luminarea mintii mai mult decat noi toti. Va sugerez un psihiatru, cred ca va poate ajuta mai mult decat un preot. Imi spuneti ca nu va ascundeti dar imi raspundeti cu un nume diferit, pana la urma care este numele dumneavoastra ? Sunteti femeie sau barbat ?

    Apreciază

    • vinerea poate fi gasit la Chiperu si duminica la pardosi. pentru Chiperu: de la intrare din ramnicu sarat(venind dispre Buzau), faceti stanga in giratoriu, apoi in 30 de metri din nou stanga pe drumul spre Grebanu.Din centrul de la grebanu, faceti tot stanga si tineti drumul.Treceti de Murgesti. apoi faceti dreapta undeva. O sa vedeti indicator cu Chiperu. Intrati de pe un drum de piatra pe unul asfaltat.
      pentru Pardosi e mai greu de ajuns mai ales pe timpul iernii. Trebuie sa mergeti aproximativ 8 km prin madure si e un drum de piatra, dificil. Dar pentru orice eventualitate: faceti stanga la acelasi giratoriu despre care v-am spus si in primul caz, dar a doua oara nu mai faceti stanga ci tineti drumul drept, pana la iesire din satul Pietroiu.Apoi se face un drum la stanga.Pana la Pardosi nu ve-ti intalni nici-o casa.
      Am fost si eu de vreo 3-4 ori, dar nu m-a impresionat cu nimic acest preot.Nu mi-a zis nimic care sa ma faca sa cred. Eu sunt mai necredincioasa asa de fel. Nu cred pana nu am si dovezi. In schimb e un foarte bun orator, un om inteligent de la care poti primi un sfat omenesc, un om care iti spune lucruri logice, te aduce cu picioarele pe pamant oarecum. Am prieteni care sunt mai entuziasmati de dumnealui, le-a spus lucruri care s-au intamplat si pe care nu avea de unde sa le stie. Mie nu mi-o fi spus pentru ca o fi ”vazut”cumva ca nu prea le am eu asa cu bisericile. Gandesc ca biserica a devenit o afacere in ziua de azi si nu suport preotii care se plimba in masini de zeci de mii de euro, in timp ce sunt oameni care mor de foame in tara asta. Nu suport afirmatii gen” nu am fost la colectiv ca nu ne-a invitat nimeni”.Dar de Craciun si Pasti cine ii invita? In fine, sa nu ma abat de la subiect, poate omul m-a ”simtit”cumva ca nu sunt eu ”de-a bisericii”. Inca ceva ce cred ca se merita mentionat: nu cere bani. Asa ca daca vrei sa ii dati ceva de bine, daca nu el nu cere nimic si vorbeste cu toata lumea.

      Apreciază

Lasă un răspuns

