O slujitoare a sistemului: Monica Macovei. Ea cere adoptarea de urgenţă a Legilor Big Brother

Se pare că distinsa tovarăşă nu mai poate de grija securităţii oamenilor în ţară şi în Europa…

După cum citim:

Europarlamentarul Monica Macovei cere adoptarea de urgenţă a Legilo Big Brother, care au fost respinse de Curtea Constituţională pentru că încalcă legea supremă.

Macovei susţine că legile sunt necesare pentru a ne alinia la legislaţia europeană şi pentru a putea lupta cu succes împotriva terorismului.

„Nu e normal să poţi să cumperi cartelă preplătită fără să dai nicio dată despre tine, de la orice chioşc. Trebuie să le cumperi de la companii de telefonie şi să dai un act de identitate, pentru că altfel devenim paradisul infractorilor şi al teroriştilor, fiindcă toţi vor veni să cumpere cartele de la noi. Iar compania de telefonie trebuie să fie obligată să păstreze confidenţialitatea datelor personale, care să poată fi date la cerere dacă sunt anchetaţi, cu autorizaţie de la judecător. Asta e soluţia.

Conţinutul mailului trebuie să fie citit numai cu autorizaţie de la judecător. La fel şi listingul, cu cine am vorbit. În multe ţări, asta se face cu autorizaţie de la procuror pe infracţiunile de terorism. Nu există terorism într-o singură ţară, se lucrează peste frontiere. Trebuie să ai legislaţie cât de cât la fel cu cea a celorlalte ţări ca să poţi să coordonezi şi să colaborezi. Dacă un terorist traversează într-o zi cinci ţări, vrei să ştii cu cine a vorbit în fiecare stat, cu cine a luat legătura. Poate ar trebui să ne gândim la infracţiunea de terorism.

Am fost la Riga săptămâna trecută, unde a fost Consiliul informal al miniştrilor de Interne şi Justiţie. Şi m-am dus şi la sesiunea de contra-terorism a miniştrilor de Interne. S-a discutat că serviciile acestor ţări care răspund şi asigură siguranţa naţională au contracte cu providerii de internet, de telefonie mobilă. Li se transmit şi anumite date de către companiile aeriene, de exemplu ce mânâncă pasagerii. Adoptăm săptămâna viitoare la Strasbourg o rezoluţie împotriva terorismului. Se cere reintroducerea retenţiei datelor, reluarea procedurii pe datele pasagerilor, precum şi revizuirea deciziei de bază contr-terorismului care datează din 2005. Cerem o altă directivă”, a arătat europarlamentarul la Gândul.

Ea este atât de dornică să vadă legile adoptate încât este de acord chiar cu ceea ce critica aspru în campania electorală din toamnă, ordonanţa de urgenţă.

„Se pot urma deciziile Curţii Constituţionale rapid, modificând aceste legi Big Brother, inclusiv prin ordonanţă de urgenţă”, crede Macovei.

Sursa: activenews.ro

Anunțuri

9 gânduri despre „O slujitoare a sistemului: Monica Macovei. Ea cere adoptarea de urgenţă a Legilor Big Brother

  1. apropo de mail. am fost nevoit acum vreun an de zile sa merg in ungaria si am vrut sa imi accesez mail-ul , cum fac de obicei. stupoare! nu am putut! imi cereau informatii pe care le-am dat atunci cand mi-am facut contul. ceva gen: cu ce echipa de fotbal tin, sau care e animalul tau preferat! asa ca pe toata perioada aceea nu am putut intra pe cont. am avut ceva dubii pentru ca am crezut ca am gresit parola….dar cum am intrat in romania am accesat mailul fara probleme!
    tin sa precizez ca am fost si in spania cu ceva ani in urma si acolo mi-am putut accesa contul fara probleme! mai trebuie sa fac o precizare: in ungaria aveam laptop-ul meu, pe care il folosesc de obicei iar in spania am intrat mereu de pe computerele de la o sala de internet. asta ma duce cu gandul la internetul obiectelor!
    parerea mea e ca orice actiune pe internet e monitorizata la sange! doar ca acum nu au mijloacele legale ca sa te acuze de una sau alta! e mai greu sa te bage la „zdup”, deocamdata!

    Apreciază

  2. Pingback: MONICA MACOVEI vrea de urgenta BIG BROTHER | Saccsiv - Weblog

  3. Off topic:
    Al treilea film din ciclul de filme-cateheza a Mitropolitului Ilarion Alfeev „Omul in fata lui Dumnezeu”.
    Omul in fata lui Dumnezeu. Taina Botezului:

    Apreciază

  4. Pingback: O slujitoare a sistemului: Monica Macovei. Ea cere adoptarea de urgenţă a Legilor Big Brother |

  5. POLEMICĂ CU ANDREI-D PE BLOGUL SACCSIV LA ARTICOLUL De ce parintele Arsenie Boca l-a pictat pe ereticul Francisc printre Sfinti?
    Posted in Arsenie Boca, FRANCISC DIN ASSISI, ORTODOXIE by saccsiv on iunie 5, 2011

    andrei-d said, on februarie 6, 2015 at 5:50 pm
    Radu Iacoboie,
    s-au convins multi, tu esti iesit din tiparul ortodoxiei. Daca ai ajuns sa contesti fara pic de rusine scrierile Sfintilor autentici, esti clar ERETIC. Mai omule, revfenind la ideea ta, eu te cinsider inselat si discipol al parintelui Arsenie Boca, si nu al lui Hristos. Tu supui subtil biserica dupa standardele lui Boca si nu dupa ale sfintilor pur ortodocsi. Se pare ca ai o boala sau ispita de-a dreapta, a ecumenismului. Dar din mandrie si orgoliu te sustragi si ataci pe toti ce nu sunt de acord cu catolicii tai “sfinti”. Daca compari pe Sf. Ignatie Briancianinov cu Arsenie Boca e clar, nu ca nu i-am vazut “moastele” dar tu ai ajuns purtatorul lui de cuvant si te grabesti sa spui ca-i sfant, deci practic I-ai luat locul lui Hristos! Din punctul meu de vedere esti inselat si orb, dupa tine Biserica ar trebui sa se supuna parintelui Boca si nu invers, ceea ce e o nebunie! Si calci in picioare dogmele si canoanele, pana si invataturile Sfintilor Ortodocsi numai sa arati ca Boca nu ar fi gresit…dar tu nu cauti adevarul, tu cauti sa acoperi gunoiul sub pres! Vai de tine!

    radu iacoboaie said, on februarie 8, 2015 at 6:16 pm
    Eretic ești tu omule, care te prefaci așa de zelos în ale credinței… Unul dintre cei mai acerbi critici ai mei personali…
    Gândește-te puțin măcar. Dacă eu sunt eretic cum spui atunci în România sunt câteva milioane de eretici, monahi, preoți, înalți clerici și mai ales mireni, care cred în sfințenia părintelui Arsenie Boca, într-adevăr unul dintre cei mai mari duhovnici și monahi români din toate timpurile…

    NU HULI ȘI NU NUMI ERETICI PE ORTODOCȘI! Dacă nu ești ortodox, poți să spui acest lucru cu curaj. Nu te vom linșa mediatic omule… stimabile…

    andrei-d said, on februarie 8, 2015 at 11:41 pm
    Tu ajungi la idolatrie omule! Nu te scuza ascanzandu-te dupa deget, tu esti in stare ti-am mai spus sa contesti nume de sfinti CANONIZATI si mari ai rusiei, care spun ca francisc e inselat, iar tu indraznesti sa contrazici sfintii. Tu ai o problema omule, nu eu! Cu ceva vreme mai in urma ai spus ca orice aom poate gresi, dar nu vrei sa admiti ca Arsenie Boca a gresit, ba esti in stare sa contesti ca ortodoxia e singura cale spre mantuire, si vii cu predici si ganduri ecumeniste. Tu creezi sparturi in gardul ortodoxiei, vrei sa cada si altii in inselare, cum poate mintea si inima ta de ortodox sa spuna ca sunt sfinti acei care se cred mai presus de Hristos? Mai omule, eu cred ca tu esti cel inselat si cu multe probleme, ai venit cu articole prin care spuneai ca Biserica nu mai are succesiune apostolica, ceea ce e o mare nebunie si inventie de-a ta, DUPA MINTEA TA, si in multe alte randuri ai venit cu idei TOTAL STRAINE de invatatura ortodoxa. Si da, admit si recunosc ca chiar mai putin decat 10 % se mai mantuiesc si dintre ortodocsi. Si stii de ce “stimabile” Radu? pentru ca merg orbeste dupa invataturile si ideile celor ca tine, esti un sofist si ai minte de politician, transformi minciuna in adevar, sau asa o faci sa para! Eu socotesc, dupa spusele tale si mintea ta ca tu crezi si in francisc de assisi, deci si in sfintii apostatilor, deci ca atare esti tradator de Hristos si de Biserica insasi. Si nu numai eu am spus asta Radu, ci multi au spus asta. Nu am nimic personal cu tine, dar tu esti incapatanat si nu vrei sa admiti cu nici un chip ca a desena catolici laolalta cu ortodocsii nu e in spirit ortodox, tu il contesti pe Sf. Ignatie Briancianinov si ca atare aperi un inselat catolic. Tu esti persoana care promoveaza ecumenismul, tu rupi biserica si imparti mantuirea si neortodocsilor. In concluzie stimabile domn Radu, pana si fratele Vasile te-a demascat de vreo cateva ori, nu numai ca ti-ai pierdut credibilitatea si cititorii, dar esti si Ecumenist, fara sa realizezi desigur din orbirea ta in legatura cu Ereziile promovate. ! Deci ai o problema, tu supui Biserica dupa standardele lui Arsenie Boca, si nu dupa ale Sfintilor Parinti!

    maria said, on februarie 9, 2015 at 10:57 am
    radu iacoboaie
    Dovedeste ca nu esti eretic mai omule!!!dovedeste cu Sfintii Parinti,ca invataturile pr Arsene Boca sant invataturi ale dreptei credinte si la fel ca pictura este buna.

    radu iacoboaie said, on februarie 9, 2015 at 10:42 am
    N-ar trebui să răspund provocărilor tale decât prin tăcere… Vorba multă, sărăcia omului… Iar dacă ești eretic, nu se cade să o lungesc, nu-i așa?
    Oricum sfântul Arsenie Boca rămâne sfânt oricât de denigrat și atacat ar fi de către unii ca tine, ca preotul Matei Vulcănescu, Andrei Dinu, soții Iftime, Marian Maricaru (ex-Norvegia), Marian Tudor, preoții Gheorghe Anițulesei (din Rădăuți) și Antim (de la mănăstirea Bistrița) și alții, care exploatați la maximum unele aspecte legate de pictura bisericii Drăgănescu. Dacă ați fi fost cumva niște pictori foarte talentați și pricepuți sau teologi cu adevărat și ați fi adus argumente și dovezi de netăgăduit, aveam o bază de discuție. Dar cu filme trucate și interpretări tendențioase nu ați convins practic pe nimeni. Nici măcar pe fratele Vasile stimabile…
    În plus, aceleași persoane pomenite mai sus sunt și pentru acceptarea cipurilor RFID, pe motiv că ele nu sunt pecetea și chipurile n-ar fi deocamdată nicio cădere din har sau despărțire de Dumnezeu… Adică, în opinia lor, lepădarea de Hristos se produce numai când ești pus în fața unei întrebări explicite în față, dacă te lepezi de Hristos… Dar uită că și ÎNCHINAREA LA IDOLI ESTE LEPĂDARE DE HRISTOS! Tehnologia RFID aplicată omului, care nu este animal, este unul dintre idolii lumii de astăzi!

    maria said, on februarie 9, 2015 at 10:53 am
    andrei-d
    Foarte bine i-ai spus andrei-d,dar se pare ca o minte bolnava de mandria luciferica nu poate sa patrunda lumina lui Dumnezeu sa distinga adevarul de minciuna…e destul de lipede pictura de care tu ii spuneai,dar si alte invataturi ratacite pe care eu i le-am adus ca argument si el contunua sa sustina minciuna?!!este precum o masina programata care este pornita sa faca un anumit lucru…asa si el…..

    radu iacoboaie said, on februarie 9, 2015 at 10:56 am
    Comentariul tău e în așteptare.
    Și nu mai abuza la nesfârșit de argumentul ,,care dă bine în fața tuturor cititorilor” cu învățătura Sfinților Părinți, cu care de fapt nu sunteți deloc în același duh. În Duhul Adevărului…
    Un sfânt părinte este și Paisie Aghioritul, canonizat recent. De asemenea și sfințitul părinte Iustin Pârvu și mulți alți duhovnici cunoscuți din România și de peste hotare, care s-au pronunțat CATEGORIC împotriva tuturor actelor biometrice. Atunci de ce le stați împotrivă stimabililor și considerați că actele biometrice până la implant nu reprezintă niciun pericol la adresa omului? De ce împrăștiați otrava acestei minciuni care poate sminti și înșela nenumărați credincioși?

    radu iacoboaie said, on februarie 9, 2015 at 1:02 pm
    Mai informează-te omule… Mai ai timp… Pot să mărturisesc că personal am realizat mai demult o antologie tocmai pe tema asta și cu titlul DE CE TREBUIE CONDAMNATE ECUMENISMUL ȘI MASONERIA. Iar aproape toate lucrările mele au atins subiectul delicat și puțin cunoscut al masoneriei, ca organizație religioasă anticreștină. Fără să mă laud, am de asemenea multe articole vădit antiecumeniste, un pliant recent antiecumenist (care are mereu multe vizualizări), am protestat chiar personal de două ori în săptâmâna ecumenistă în Dealul Patriarhiei foarte recent. Unde erai atunci???
    Pe ce bază mă numești tu ecumenist? Pentru că eu personal cred în sfințenia părintelui Arsenie Boca, pe care voi îl catalogați cu mândrie, fără judecată dreaptă și fără drept de apel (la replică) ecumenist? Sunt mai multe fragmente chiar în opera sa care îl arată dimpotrivă, cel mai înverșunat critic al ecumenismului!!!

    AȘADAR, VICLENIA TA NU CUNOAȘTE MARGINI ȘI AI ÎNTRECUT DEMULT LIMITA BUNULUI SIMȚ ȘI A UNEI JUDECĂȚI OBIECTIVE…

    saccsiv said, on februarie 9, 2015 at 11:49 am
    radu iacoboaie
    De unde stii ca Marian Maricaru este Marian ex-Norvegia?

    andrei-d said, on februarie 9, 2015 at 11:55 am
    d-nule Radu, sunteti un inselat si mergeti ca o oaie ratacita. Faceti slalom printre invataturile sanatoase si strecurati urme de indoiala. Dumneavoastra sunteti nu crestin, ci arsenian! Umblati la nevrednicia preotilor, schimbati subiectul si vorbiti acum de cipuri, atitudine pur-sectara. Maine poimaine va faceti si secta!

    andrei-d said, on februarie 9, 2015 at 12:00 pm
    Nu-l atac pe el, ca nu e vreun om cu influenta, caci grav de ar fi! Discernamantul lui e la pamant si a ajuns sa sustina ca eretici ca francisc sunt sfinti, daca ati ajuns pana aici d-nule Radu, de ce nu interpretati ca si pictura cu cele doua biserici sunt surori, ati admis ca MAI SUNT SI CATOLICI (nebotezati ortodox) CARE SE MANTUIESC! Prin asta dati dovada de TRADARE. Da d-nule Radu smintiti lumea si credeti in “sfintii” catolici. In capul si invatatura promovata de dumenavoastra miroase a ecumenism ascuns, subtil sa nu cumva sa dati pe fata, ca va ataca iarasi colegii furibund. Asemeni si cand ati spus ca in BOR nu mai este succesiune apostolica. Sunteti inselat dumneavoastra!

    andrei-d said, on februarie 9, 2015 at 12:22 pm
    frate saccsiv,
    ca tot veni vorba ca as putea fi eretic, eu i-am mai atras atentia de la calea asta a lui, ma refer la d-nul Radu, il respect ca frate ce lupta pentru valorile si virtutile crestine, dar are abateri si e in stare sa conteste sfinti autentici si promoveaza ecumenismul, asa este deoarece a ajuns sa spuna de un om asa “dragut” si “bun” ca francisc sa nu fie sfant?! Deci clar el crede in el, si il elogiaza, il promoveaza in randul cititorilor de pe blogul lui, si da de inteles ca isi face secta pe blogul lui “ortodox” de atitudine, numai atitudine ferma nu are ca in rest….
    Nu are atitudine ferma impotriva catolicilor si e clar ca daca amesteca Adevarul cu minciunile si indrugarile lui sminteste pe altii, ca o fi sau nu sfant Arsenie Boca Dumnezeu stie, dar chiar si daca e prigonit, usor usor e acceptat si de jidanime, iar Radu isi zambeste ca il “canonizeaza” jidanii defapt, ca invatatura lui cuprinde si neghini. Sfintele lui moaste nu le vede nimeni, iar cat de cuarnd prin canonizarea lui se pot folosi Ellie “escroc international” Wiesel si marii nostri preaferici Ierarhi ecumenisti de invatatura si de “picturile acestui sfant” in scopuri stim noi de care. La sfintii autentici nu vedem urme de indoiala, nici macar una! Maine poimaine pe secat lui, in blogusorul lui parca vedem ca spune ca ” Sf. Ignatie Briancianinov nu era chiar sfant daca a ingradit mantuirea…”
    Si mai are si un tupeu jegos sa conteste scrierile unor Duhovnici care s-au impus clar impotriva vremurilor de cumapana, si ca “vom purta munci mai grele” si greu este, caci noi ortodocsii am ajuns sa luptam pentru numelesi infailibilitatea unor oameni si nu pentru Infailibilitatea Bisericii si a Sfintelor Canoane!
    D-nule Radu credeti ca nu m-as bucura sa urmez unor duhovnici care s-au jertfit pentru tara? Care au patimit prin inchisori? Dar nu pot sa admit ca tu predai ecumenismul si te contrazici in multe randuri. Aveti o impresie prea buna despre dumneavoastra si vorbiti multora de sus. In timp ce in unele sunteti ravnitor si sarguincios, pentru ca aveti si multe lucruri bune facute, aveti si scapari.

    radu iacoboaie said, on februarie 9, 2015 at 1:13 pm
    Comentariul tău e în așteptare.
    Omule care te dai drept ortodox 100%, nu am vorbit niciodată că ar exista sfinți și la catolici!… De unde ai scos-o și pe asta? Ești în mare rătăcire după cum se vede… Ai prea multe presupuneri în privința mea și prea puține certitudini…
    Unde am mai spus eu că în BOR nu mai este succesiune apostolică? Asta era idea părintelui Cristian, care a condamnat ecumenismul ca lepădare certă de Hristos! Nu s-a pierdut succesiunea apostolică, ci unii preoți au pierdut din harul lor, al preoției, crezând în ispita dulce și înșelătoare a înfrățirii ecumeniste în numele iubirii depline și a păcii…

    radu iacoboaie said, on februarie 9, 2015 at 1:05 pm
    Cineva a remarcat acest lucru la un moment dat. Dacă m-am înșelat în privința persoanei, atunci este vorba de Marian Tudor, cel numit de către unii Marian ex-Norvegia…

    radu iacoboaie said, on februarie 9, 2015 at 1:16 pm
    Comentariul tău e în așteptare.
    Și nu mai abuza la nesfârșit de argumentul ,,care dă bine în fața tuturor cititorilor” cu învățătura Sfinților Părinți, cu care de fapt nu sunteți deloc în același duh. În Duhul Adevărului…
    Un sfânt părinte este și Paisie Aghioritul, canonizat recent. De asemenea și sfințitul părinte Iustin Pârvu și mulți alți duhovnici cunoscuți din România și de peste hotare, care s-au pronunțat CATEGORIC împotriva tuturor actelor biometrice. Atunci de ce le stați împotrivă stimabililor și considerați că actele biometrice până la implant nu reprezintă niciun pericol la adresa omului? De ce împrăștiați otrava acestei minciuni care poate sminti și înșela nenumărați credincioși?

    radu iacoboaie said, on februarie 9, 2015 at 1:19 pm
    Comentariul tău e în așteptare.
    andrei-d
    Crezi tu oare că, dacă ți-ai pus în dreptul nick-ului tău Sfânta Cruce, acest lucru te transformă în mod automat într-un apărător vajnic al adevărului și ortodoxiei?…

    radu iacoboaie said, on februarie 9, 2015 at 1:28 pm
    Comentariul tău e în așteptare.
    Nu am schimbat subiectul. L-am adăugat ca argument stimabile sofist. Voi sunteți o sectă nevăzută în cadrul ortodoxiei.
    Sunt foarte multe asociații ortodoxe care nu-l resping pe părintele Arsenie Boca. Asta înseamnă că sunt secte? MIȘCAREA PENTRU APĂRAREA ORTODOXIEI ESTE UNA DIN ASOCIAȚIILE ORTODOXE NOU ÎNFIINȚATE. NU SUNTEM PERSOANĂ JURIDICĂ. REPREZENTĂM O STARE DE SPIRIT ȘI DE ATITUDINE, PENTRU A CONDAMNA TOATE ATACURILE ÎMPOTRIVA ORTODOXIEI.

    Atacându-l pe unul din marii duhovnici ortodocși români, voi atacați de fapt ortodoxia! Nu este întâmplător că am devenit o țintă pentru unii ca voi…

    Apreciază

    • CONTINUAREA POLEMICII

      andrei-d said, on februarie 9, 2015 at 1:13 pm
      Radu Iacoboaie,
      si sectantii spun lucruri despre masonerie, si fiecare isi apara particica. Dar dumneata nu esti pur ortodox…un comentariu acum ceva vreme sustineai ca omul dragut si bun ca francisc este sfant! Cum justifici raspunsul? Tu esti viclean, caci infiinteti o secta noua. Si tu ai cazut in mreaja “sfinteniei” lui francisc, cica omul saracilor, care zbura pe sus si facea minuni…tu si Ianus. Va intitulati oameni ganditori dar teologicesti prea mult si esti varza! Nu sunt viclean, ci tu esti sectant! Nu cumva ai icoana cu francisc, anton de padova si alti mari “sfinti” mari ai catolicilor? Am ajuns la o concluzie: tu nu suferi invatatura sanatoasa ortodoxa. Vii cu ideile talede initiat si mai acus guru Radu va informeaza, “toti sfntii ortodocsi impotriva lui francisc sunt extremisti. Mie mi se pare ca totusi exista oameni sfinti si in “staulul lui Petru”, iar papa da, este infailibil.” Semnat smeritul Radu

      radu iacoboaie said, on februarie 9, 2015 at 3:27 pm
      Comentariul tău e în așteptare.
      UNDE AM SCRIS EU FARISEULE: “toti sfntii ortodocsi impotriva lui francisc sunt extremisti. Mie mi se pare ca totusi exista oameni sfinti si in “staulul lui Petru”, iar papa da, este infailibil.” ???
      Și când l-am considerat eu sfânt pe Francisc de Assisi?

      radu iacoboaie said, on februarie 9, 2015 at 3:34 pm
      Comentariul tău e în așteptare
      Și tu și Muritor, preot-duhovnic, adevărul-hristic etc., de ce oare vă prevalați în mod ostentativ de simboluri creștine precum procedează bunăoară masonii și vrăjitorii? Le folosiți pentru a-i induce în eroare mai lesne pe ortodocși? De fapt, arătați în felul acesta o atitudine precum ultranaționaliștii, că vă bateți cu pumnii în piept că sunteți ,,cei mai ortodocși”… Adevărat…

      radu iacoboaie said, on februarie 9, 2015 at 4:00 pm
      Comentariul tău e în așteptare.
      andrei-d
      Comentariile voastre (inclusiv ale Mariei etc) trebuie analizate bineînțeles și în contextul în care Sfântul Sinod dezbate dosarul canonizării părintelui Arsenie Boca iar Patriarhia Română se opune acestui demers, întrucât se teme foarte mult că prin acest precedent ar urma la rând și canonizarea celorlalți sfinți ai închisorilor comuniste, dintre care mulți fuseseră legionari sau simpatizanți ai Mișcării Legionare.
      Cu alte cuvinte, vă alăturați vocii Patriarhiei și Patriarhului, care declarase că atât timp cât va trăi, nu va fi canonizat niciun legionar…
      Nu știți că Asociația Foștilor Deținuți Politici a depus și ea o astfel de cerere iar președintele acesteia a fost primul cetățean decorat de Klaus Iohannis? SUNTEȚI CUMVA OAMENII PATRIARHULUI?…

      Apreciază

      • andrei-d said, on februarie 9, 2015 at 3:55 pm
        d-nule Radu,
        Atitudine pur sectara. Sunteti sofist bun precum apapistasii eretici la sinodul fals de la Ferrara si Florenta. Cand am spus eu ca sunt de acord frate draga cu cipurile? Pe toti din jurul meu i-am convins ca nu sunt bune si am citit si chiar demonstrat la o dezbatere ca sunt multi duhovnici ce spun in unanimitate ca acceptand acum actele cu cip mai tarziu nu vor mai putea scapa de pecete! Asta am spus si sustinut mereu. ti-am spus ca tu ai atitudine de sectant si schimbi subiectul cand te simti cu musca pe caciula. Schismaticule! Nici nu stiu de ce mai citesc balivernele tale, ca te pricepi sa intorci cuvintele…
        Nu eu mi-am facut blog cu ajutorul lui saccsiv, ca mai apoi sa-i intorc spatele in fata alegerilor si sa-l atac pe la spate, sa vad in el un inamic, ba ai mai facut si o “lista” cu suspectii antiiacoboaie: andrei-d, Ioannis si altii.
        Nu eu sunt pro-politica (udreanist) si dezbinator
        Nu eu am spus BOR nu mai are succesiune apostolica din cauza regimului comunist
        Nu eu stimabile, ci dumneavoastra!
        Sunteti in cei din ultima baricada, va infiltrati printre cei anti-cip si apoi ii atacati furibund. Aveti cateva abateri dar cu nici un chip nu vrei sa recunosti! Asai ca esti infailibil? Iar daca nu esti de ce nu te smeresti Stimabile?!

        radu iacoboaie said, on februarie 9, 2015 at 7:04 pm
        Comentariul tău e în așteptare.
        Nu stimabile. Nu sunt de acord. Nu eu sunt cel care întoarce și răsucește abil cuvintele, care le răstălmăcește precum fac sectanții. Asta îmi dovedește o dată în plus că tu nu ești ortodox.
        Habar nu ai ce vorbești în multe privințe. Mi-am făcut blog cu ajutorul altor două persoane iar fratele Vasile este doar unul singur dintre frații care mi-au promovat ulterior acest blog. Denigratorii mei sau criticii mei înverșunați precum andrei-d, Ioannis și alții chiar așa erau. Despre care suspecți vorbești stimabile?
        Eu nu sunt politician sau membru al vreunui partid. Și nici nu o mai susțin pe d-na Udrea.
        Nu am spus că BOR nu mai are succesiune apostolică din cauza regimului comunist. M-am referit la instituția BOR, la ierarhia care a colaborat cu regimul, pentru a-și salva pielea, funcțiile. Dacă eu aș fi spus ceea ce pretinzi că aș fi spus, astăzi noi am face parte dintr-o biserică schismatică, ceea ce ar fi absurd… Din moment ce avem schismatici pe ortodocșii pe stil vechi, BOS (Biserica Ortodoxă Secretă) a lui Constantin Dogaru, vladimireștii, visarioniștii etc.

        radu iacoboaie said, on februarie 9, 2015 at 7:17 pm
        Eu sunt infiltrat printre ortodocșii anti-cip? CEA MAI TARE GLUMĂ PE CARE AM PUTUT-O AUZI! DE FAPT, O CALOMNIE! Păi, antologia LUPTAȚI ÎMPOTRIVA SCLAVIEI ELECTRONICE! a fost realizată în anul 2009, același an în care la apelul părintelui Iustin Pârvu s-au strâns 1 000 000 de semnături în România. Am fost de la început împotriva actelor biometrice și am citit aproape tot ce s-a scris pe această tematică. Cum spui tu că m-am infiltrat???

        Apreciază

  6. Nevoia de control specifica oricarei dictaturi – inclusiv teocratice – e ceva ce nu ar trebui sa te surprinda. Adica, nationalistii isi doresc in esenta implementarea aceluiasi nivel de control asupra populatiei „in numele lui Dumnezeu”, doar ca se oftica acum ca altii sunt mai performanti ca ei.
    Sa iti amintesc ca pe vremea Sfantului imparat Iustinian (ma refer la omul canonizat de Biserica – nu sfant la fapte), tot ce nu era crestin a fost practic interzis in Imperiul Roman de Rasarit (la nivelul intelegerii crestinismului din epoca lui desigur)? Ba chiar imparatul i-a etichetat ca „nesanatosi la cap” pe cei care nu se conformau religiei crestine?
    Toate oranduirile lumesti – Crestinismul inclusiv – au impus in istoria lor un anumit nivel de control al populatiei, deci nu au dreptul sa ridice piatra. Vezi in VT cat de mult isi controla Dumnezeu poporul ales – un control aproape total, de-a dreptul diabolic tinand cont de absolutismul acestuia (il ucide pe un ostas al lui David doar pt. ca fara intentie s-a atins de Chivotul Legii, imbulzit de multime).
    Eu unul ma bucur ca nu traiesc intr-o teocratie unde poporul ma obliga sa donez toata averea strabunilor carpelor din societate, si unde practic sunt tratat ca un sclav pt. Biserica, preoti si saraci – versiune teocratica imbratisata de multi nationalisti dealtfel. Aia ar fi mai rau ca iadul (care nu-i asa de groaznic daca lasi deoparte focul vesnic si viermele neadormit… cel putin nu-i plin de saraci si sclavi ticalosi si nedrepti „iertati” desigur cum gasesti in rai; de parca mataniile si faptele bune, cu rugaciunile, pot repara avutul omului pe care l-ai furat, sau pot repara vietile oamenilor distrusi ori invia pe morti).
    Acum serios vorbind, fara a dori sa caut cearta, la ce te astepti de la o conducere lumeasca? Crezi ca daca Hristos Insusi ar cobora pe pamant si si-ar asuma actul guvernarii, nu ar fi la fel de tiranic si abuziv cu libertatea omului? Nu trebuie sa-ti dau citate din Biblie sa-ti arat ca Dumnezeu uraste libertatea umana si n-o respecta – ca asta stii si tu din Biblie si Proloage. De fiecare data cand omul nu-L alege pe El si Legea Lui (fie ca iubeste mai mult o femeie, sau isi pretuieste mai mult familia, ori vrea sa fie si el fericit in afara lui Hristos, nu doar sa-L multumeasca pe Creator ca un sclav mecanic), mereu ii creeaza o neplacere – fie ii ia femeia, ii distruge familia, ii spulbera averea, ori ii zadarniceste fericirea ca o adevarata persoana geloasa care sapa la fericirea omului.
    Deci despre ce discuti aici? Ca oamenii pamantesti au indraznit sa-l copieze pe Creator (in mod imperfect desigur… nici tehnologia nu te poate face prezent pretutindenea si sa ii vezi si auzi simultan pe toti locuitorii planetei)? Nu a fost asta pacatul initial al lui Adam – ca a indraznit sa doreasca a fi asemenea lui Dumnezeu – nu un biet catelus pus intr-o cusca si hranit care sa latre fericit si bucuros in jurul Stapanului sau?
    Deci evident nu poti fi revoltat de actul controlului populatiei in sine, din moment ce un asemenea control nu te deranjeaza sa fie exercitat de Dumnezeu, Biserica si nationalisti; esti revoltat doar ca altcineva a indraznit sa le ia locul primilor (cam in acelasi mod in care Dumnezeu se supara daca iti iubesti mai mult femeia decat pe El). Crestinii incepatori au de regula aceeasi problema – nu pot accepta faptul ca exista oameni care nu le imbratiseaza credinta intru totul, si de aia cauta sa-i convinga (sau mai degraba sa le impuna propria utopie); ori isi construiesc scenarii fantasmagorice ca intr-un viitor incert toti oamenii (sau majoritatea lor) vor veni la credinta lor. Singura diferenta aici e ca elitele mondiale nu au nevoie de a visa – ci pot sa realizeze ceea ce crestinii au visat dintotdeauna: instaurarea propriei versiuni de trai uman si eliminarea oricarei opozitii.
    Poti sustine, cu mana pe inima, ca o conducere crestina nu ar trece prin aceleasi greseli ca oamenii pe care astazi ii acuzi? Adica Dumnezeu Insusi a ucis la potop intreaga umanitate in afara lui Noe si familiei lui, a ucis toate popoarele pagane din Tara Canaanului sa le-o dea evreilor, a ucis pe intai nascutii Egiptului, a ucis pe cei doi soti ce nu si-au donat toata averea Apostolilor… in fine… a ucis, asta e esenta. Si spui tu ca voi, nationalistii, nu ati face exact aceleasi lucruri daca ati avea puterea? Si nu vreau sa aud justificari gen „a ucis pt. ca” – e irelevant. Scopul scuza mijloacele este motto-ul iezuitilor. Noroc pt. Dumnezeu ca nu se supune nici unei legi si isi poate permite orice ticalosie; ca doar cine Il va trage la raspundere?

    Apreciază

    • Dan,
      Bag de seama ca esti un razvratit.
      Diferenta dintre faptele astora de acum si faptele lui Dumnezeu este diferenta intre Creator/Stapan si venetici. Astia care conduc lumea acum, omoara, inrobesc si fac viata grea oamenilor asupra carora nu au nici un drept. Nu ei au creat omenirea, dar Dumnezeu da!
      El pedepseste spre indreptare si are dreptul asta. Astia de acum ingradesc libertatea, omoara si pedepsesc pt atingerea scopurilor lor egoiste (imbogatire, putere etc).

      Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s