Social Services Haringey CERE ÎNCHISOAREA PENTRU FLORIN BARBU, pentru că a făcut public cazul familiei sale și identitatea copiiilor confiscați

Social Services Haringey cere Arestarea Mea ❤️Vor sa Îmi interzică sa vorbesc public despre copiii mei ❤️Va spun ca aveti acordul meu sa scrieți sa dati in ziare la TV oriunde eu nu opresc lupta împotriva sistemului.Doresc copilași mei înapoi : 🌟si cred ca asta e adresa am inteles ca e deschis publicului:FAMILY DIVISION The High Court is based at the Royal Courts of Justice on the Strand in the City of Westminster, London
Before MR JUSTICE BODEY
Tuesday, 7 June, 2016
At 02:00 PM
Applications in Court as in Chambers
FD16P00250
❤️FOR HEARING IN OPEN COURT❤️
FD16P00299 Application by London Borough of Haringey for the Committal to prison of Florin Barbu Family DIVISION:Royal Courts of Justice

Strand

London

WC2A 2LL
Telephone
020 7947 6000

Au gasit rezolvarea vor sa ma bage in pușcarie.Caut avocat în Londra sa meargă azi la ora 14:00 sa mă reprezinte,o să-l plătesc prin transfer bancar.Si daca ma băgați in Pușcarie va transmit ca nu ma las copii sunt ai mei ai familiei am sa lupt in continuare.STOP FORCED ADOPTION. 

Sursa: https://www.facebook.com/daryus2uk?ref=ts&fref=ts

Un gând despre „Social Services Haringey CERE ÎNCHISOAREA PENTRU FLORIN BARBU, pentru că a făcut public cazul familiei sale și identitatea copiiilor confiscați

  1. Pingback: FLORIN BARBU are nevoie de un avocat bun pentru CEDO. Apelul pentru contestarea adopției din Anglia i-a fost respins – Daniel Vla – Ortodoxie, Țară, Românism

Lasă un răspuns

