ŞAPTE PREOȚI și IEROMONAHI ROMÂNI AU ÎNTRERUPT POMENIREA IERARHILOR CARE AU SEMNAT EREZII la sinodul tâlhăresc din Creta. Părintele CIPRIAN-IOAN STAICU este printre ei

AXIOS!

VREDNICI SUNT! 

Preoții și ieromonahii mărturisitori au strâns rândurile și chiar s-au înmulțit. 

Alături de ieromonahii Macarie Banu, Atanasie Parfeni (ambii de la Schitul Oituz) și Grigorie Sanda (de la Mânăstirea Lacu Frumos),  au mai venit încă trei preoți de mir și un ieromonah: pr. Claudiu Buză (din Urziceni), pr. Ciprian-Ioan Staicu (slujitor la catedrala din Sfântu Gheorghe – Covasna), pr. Ioan Miron (din Turdaș, județul Cluj) și ieromonahul Serafim Raicea (de la Mânăstirea Petru Vodă). 

Iată scrisoarea de mărturisire și de oprire în comun a pomenirii a celor șapte, din 16 noiembrie 2016:

sinodul-panortodox-anulat

 

Expresia conștiinței noastre

Ca urmare a celor petrecute la adunarea inter-ortodoxă din Creta (iunie 2016), conștiința noastră ortodoxă și responsabilitatea de păstori ne-au îndemnat să transmitem următoarele:

1. Am oprit pomenirea la sfintele slujbe a ierarhilor români care au mărturisit public, prin propria lor semnătură, pan-erezia ecumenismului, pentru că dorim să respectăm cu acrivie învățătura dogmatică și Sfintele Canoane ale Bisericii Ortodoxe, care ne legitimează această atitudine (conf. Canonului 15, Sinodul I-II Constantinopol).

2. Rămânem în Biserica Ortodoxă Română și nu o vom părăsi niciodată.

3. Nu ne dezicem de Biserica Ortodoxă Română, ci doar ne îngrădim de pan-erezia ecumenistă și de promotorii ei: ierarhi, monahi și mireni.

4. Mărturisim că unitatea Bisericii este dată doar de Adevărul-Hristos, iar pseudo-unitatea impusă de ecumeniști se sprijină doar pe minciuni și erezie.

5. Datorită Capului Unic și Infailibil al Bisericii, Domnul nostru Iisus Hristos, Harul Dumnezeiesc este prezent și lucrător în Biserica Ortodoxă Română, spre mântuirea poporului dreptcredincios, în pofida abaterilor dogmatice inadmisibile ale unora dintre păstorii ei.

Scopul întreruperii pomenirii ierarhului este îngrădirea necesară de erezie, osândirea acesteia, ca semnal de alarmă pentru trezirea conștiinței poporului. Există marele pericol al pierderii Harului Dumnezeiesc prin extinderea și generalizarea ereziei. Așadar, este imperios necesar pentru mântuire delimitarea clară de ecumenismul propovăduit de adunarea din Creta cât și de orice altă erezie.

Ca mădulare ale Bisericii Ortodoxe Române, solicităm ca punctul nostru de vedere să fie prezentat în mass-media bisericească, lansând pe această cale invitația la un dialog edificator.

În frica lui Dumnezeu și cu dragoste, către pliroma Bisericii Ortodoxe Române.

Semnatari:

Ieromonah Macarie Banu

Ieromonah Grigorie Sanda

Ieromonah Atanasie Parfeni

Preot Buză Claudiu

Ieromonah Serafim Raicea

Preot Ciprian Ioan Staicu

Preot Ioan Miron

Sursa: http://prieteniisfantuluiefrem.ro/

Aici puteţi vedea documentul integral, în original: 

18 gânduri despre „ŞAPTE PREOȚI și IEROMONAHI ROMÂNI AU ÎNTRERUPT POMENIREA IERARHILOR CARE AU SEMNAT EREZII la sinodul tâlhăresc din Creta. Părintele CIPRIAN-IOAN STAICU este printre ei

  1. La acești părinți și la alții asemeni lor trebuie sa alergam și sa ne adunam pentru HRISTOS Este Orthodox…
    La părinții care lupta fățiș împotriva ecumenismului arătat de Sfintîi Părinți ca fiind erezia ereziilor in timp ce lupii in piei de oaie vor în” unanimitate ” si cu de a sila ca erezia ereziilor sa fie dogma în Sfânta Biserica Orthodoxa Romana .
    La preotii care mărturisesc prin viu grai în Sfanta Biserica împotriva ereticilor cu nume de ecumenisti sau care stau impotriva amestecarii credintelor spunând clar și răspicat HRISTOS ESTE ORTHODOX și Crezul de la Niceea 325 este Cel Orthodox , la unii ca acestia trebuie sa ne spovedim si impartasim
    ” pastorul cel Bun își pune sufletul pentru a sa turma însă cel plătit lasă oile și fuge ”
    Doamne Ajuta .

    Apreciază

  2. Au înnebunit cei 3 purceluși, am intrat pe blogul lor zis și tehnologie patristica si am citit comentariile lor, si tu frate danielvla dar și Teodor erați atacați de acești măscăricii mai ales de unul care se semnează suslik, ca să nu mai vorbim ca ei îl atacă pe Părintele Iustin si Cleopa

    Apreciază

  3. La acești părinți și la alții asemeni lor trebuie sa alergam și sa ne adunam pentru HRISTOS Este Orthodox…
    La părinții care lupta fățiș împotriva ecumenismului arătat de Sfintîi Părinți ca fiind erezia ereziilor in timp ce lupii in piei de oaie vor în” unanimitate ” si cu de a sila ca erezia ereziilor sa fie dogma în Sfânta Biserica Orthodoxa Romana .
    La preotii care mărturisesc prin viu grai în Sfanta Biserica împotriva ereticilor cu nume de ecumenisti sau care stau impotriva amestecarii credintelor spunând clar și răspicat HRISTOS ESTE ORTHODOX și Crezul de la Niceea 325 este Cel Orthodox , la unii ca acestia trebuie sa ne spovedim si impartasim
    ” pastorul cel Bun își pune sufletul pentru a sa turma însă cel plătit lasă oile și fuge ”
    Doamne Ajuta .

    Apreciază

  4. Relativ recent, au fost expuse in spatial virtual unele idei, ale mitropolitului Ierotheos Vlahos si a pr. Matei Vulcanescu, in legatura cu situatia creata de Sinodul din Creta.

    Mitropolitul Ierotheos Vlahos in Colocviul de la Iași

    „ e mai de dorit să rămânem în Biserică cu anumite greşeli, care în mod firesc au loc, decât să ne aflăm chipurile în afara ei, mărturisind în mod drept credinţa ortodoxă.”
    Aceste „anumite greseli” nu sunt doar niste pareri personale ale unora, pareri de acest gen au mai fost vehiculate in mediul teologic ortodox de catre unii „dreptcredinciosi” ce au aderat la ecumenism, pareri au fost pana la Sinodul din Creta, incepand cu acest sinod respectivele „ greseli” nu mai sunt doar pareri ale unora ci se vor ca normative in Biserica de catre cei ce le sustin, adica ele sa devina valabile si pentru cei care resping erezia si vor sa ramana in dreapta- credinta.
    Cu alte cuvinte, cei ce sustin acele „anumite greseli” din Documentele Sinodului din Creta, care sunt de fapt erezii in toata puterea cuvantului, potrivit textului de mai sus, sunt in Biserica, pe cand aceia care le contesta si se delimiteaza dogmatic si canonic de cei care sunt de partea sinodului respectiv sunt chipurile in afara Bisericii.
    Trebuie spus ca aceia care au intrerupt pomenirea ierarhilor au o baza canonica (can.15 I-II Constantinopol) pe cand argumentele celor care ii acuza pe acestia de schism, de iesirea in afara Bisericii, sunt subrede.

    S-a mai spus in cadrul Conferintei de la Iasi ca ierarhii ortodocsi din ziua de azi nu au un discernamantul duhovnicesc necesar pentru pozitia pe care o ocupa in Biserica : „ Problema e că astăzi nu avem ierarhi care să aibă o astfel de statură duhovnicească şi mintea să fie coborâtă în inimă… Nu avem puterea şi statura duhovnicească ca să mergem pe drumul ortodox în sensul discernământului.”, ca apoi sa se spuna ca trebuie sa avem „ drept călăuze pe epsicopi şi ierarhi şi atunci când se întâmplă şi au loc anumite greşeli în Biserică, ea însăşi, Biserica, trebuie să le amelioreze şi să le diortosească.”

    Pai cum sa avem incredere in ei daca sunt lipsiti de acel discernamant duhovnicesc ? Mai mult decat atat acestia ignora sfaturile marilor duhovnici.
    Este firesc sa avem mai multa incredere in Sfintii Parintii si apoi in putinii duhovnici de azi ce au harisma discernamantului duhovniceasc decat in acesti ierarhi fara statura duhovniceasca.

    Parintele Matei Vulcanescu pe facebook

    „ Sfantul Maxim Marturisitorul despre existenta sau non existenta Harului în Bisericile Locale care au semnat erezii si aplicarea învăţăturii sale în contextul actual: cazul “Sinodul Creta”.
    Pe timpul Sfantului Maxim Marturisitorul a fost adoptata oficial erezia monotelita care afirma o singura vointa in Hristos.
    Va prezentam atitudinea Sfantului Maxim in aceasta situatie:
    Când Patriarhul Romei care era încă ortodox, a condamnat monotelismul Patriarhilor Răsăriteni, Sfântul Maxim a mărturisit că, fiind lipsiţi de Credinţa Ortodoxă, Patriarhii acestor aşezări şi-au pierdut continuitatea Apostolică, deci şi „puterea de a lega şi a dezlega”. Ei (care susțin erezia) ce singuri de la sine sunt blestemați și lepădați, și de Preoție sunt înstrăinați, aceia ce fel de Taine săvîrșesc? Apoi ce duh vin asupra acelora care se hirotonesc de unii ca aceștia? (erezia monotelita fusese condamnata de un ierarh- episcopul Romei –n.n.) Vrăjmaşii lui au încercat să-l facă să spună vorbe de prisos, întrebându-l astfel:
    – Atunci, doar tu te vei mântui, în timp ce toţi ceilalţi se vor pierde?
    Iară Sfântul Maxim, cu mare înţelepciune de la Duhul Sfânt care se odihnea întru el, răspunse:
    – „Dumnezeu mă opreşte să osândesc pe cineva sau să pretind că doar eu mă mântuiesc! Acestea fiind zise, voi alege mai degrabă să mor decât să apostaziez în vreun fel de la credinţa cea adevărată şi să sufăr apoi chinurile conştiinţei.”
    Apoi trimișii Patriarhului i-au spus:
    -Într-un singur lucru îi superi pe toți, că îi faci pe mulți să rupă legătura cu Biserica de aici. Atunci Sf. Maxim a spus:
    -Este vreunul care spune că l-am îndemnat să rupă legăturile cu Biserica Bizanțului?
    Apoi ei au răspuns:
    -Faptul că tu ai rupt legăturile este cel mai mare îndemn pentru toți.
    Sf. Maxim a zis:
    -Nimic nu este mai puternic decât conștiința care te mustră și nimic nu este mai încurajator decât conștiința împăcată.
    (vezi in: “Măreția Ortodexiei” -Ed. Egumenița, 2009.)
    Vedem că Sfantul Maxim Marturisitorul întrerupe comuniunea cu Patriarhia Constantinopolului pe criteriul ca aceasta învaţă eretic. Sfantul Maxim spune ca Bisericile locale aparţin Bisericii Soborniceşti sau, mai curând se identifică cu aceasta în măsura în care mărturisesc Dreapta Credinţă şi sunt excluse din ea (din Biserică) – chiar dacă ele continuă din punct de vedere instituţional să fie biserici şi să poarte numele de biserică – dacă mărturisesc dogme străine Credinţei Ortodoxe, aşa cum a fost ea definită de Apostoli, Părinţi şi Sinoade.
    (vezi: Larchet, Jean-Claude – “Sfăntul Maxim Marturisitorul. Mediator între Răsărit şi Apus”, Ed. Doxologia, Iaşi 2010, pag. 210)
    De aceea avand in vedere situatia actuala in care exista acest Sinod talharesc din Creta, vădit a fi neortodox, nu ne exprimam asupra faptului ca ar exista Har (prin iconomie-bineinteles) sau nu ar exista în BOR şi în celelalte Biserici care au acceptat documentele eretice din Creta. Lăsând aceasta declaratie constiintei dogmatice a pleromei Bisericii care se poate exprima, fie printr-un Sinod care să anatematizeze pseudo Sinodul din Creta, fie de către credincioşi în mod individual.
    Pleroma Bisercii inseamna totalitatea credinciosilor (mireni si clerici) ortodocsi botezati care au constiinta ortodoxa- dogmatică trează, pleroma putându-se rezuma şi la un singur creştin, conform învăţăturii Sfantului Maxim. Aceasta nu înseamnă că nu se pot anatematiza învăţăturile pseudo sinodului şi întrerupe (din motive de constiinta) pomenirea ierarhilor ce acceptă învăţăturile neortodoxe din Creta, fără însă a îndemna pe altii si a acuza pe cei care nu au întrerupt că sunt lipsiti de Har. Vedeti cu cat discernamant a vorbit Sfantul Maxim Marturisitorul în citatele de mai sus. ”

    Din textul de mai sus, care e si incomplet, nu reiese ca Sfantul Maxim credea in harul prin iconomie la acei eretici. Sfantul Maxim spunea despre cei care au adoptat Ekthesis-ul, apoi Typos-ul , ca „au respins cele patru Sfinte Sinoade Ecumenice” , ca prin Ekthesis si Typos s-au depus „din treaptă (caterisindu-se) pe ei înşişi de tot atâtea ori”; a nu se intelege ca prin abrogarea Ekthesis-ului prin Typos s-au caterisit, ci pentru ca prin aceste decrete s-au opus Sinoadelor Ecumenice de pana atunci.Astfel acestia caterisindu-se datorita lepadarii de Sinoadele Ecumenice, dar fiind caterisiti si de Sinodul Lateran, din 649, fiind straini de harul Sfantului Duh, prin urmare acesta lipsind din actele liturgice savarsite de acestia: „ prin Ekthesis-ul întocmit în acest oraş de Serghie (638) ca şi prin Typos-ul edictat în continuare aici în anul al 6-lea al indicţiei (în 647-648), acesta a respins cele patru Sfinte Sinoade Ecumenice; şi pentru că pe cele ce le-au dogmatizat prin Ekthesis le-au abrogat prin Typos depunându-se din treaptă (caterisindu-se) pe ei înşişi de tot atâtea ori. Prin urmare, cei osândiţi de ei înşişi şi de către cei din Roma şi caterisiţi, pe lângă aceasta şi de Sinodul care a avut loc aici în anul al 8-lea al indicţiei (Sinodul Lateran, în 649), ce fel de liturghie (μυσταγωγίαν) vor mai săvârşi sau ce fel de Duh se va pogorî asupra celor săvârşite de unii ca aceştia?”
    Cele sustinute de Sfantul Maxim se potrivesc azi situatiei create de acest sinod din Creta. Prin acest Sinod „Panortodox ” s-a legiferat si s-a introdus in „Biserica ” erezia ecumenista, acest act fiind de fapt lepadarea de Sinoadele Ecumenice , de dreapta-credinta lasata de Sfintii Apostoli si Sfintii Parinti, ceea ce inseamna ca o asemenea credinta, ca a acestor sinodali, nu mai este dreapta-credinta , iar „Biserica ” inteleasa de acestia nu mai este Biserica. Prin lepadarea de Sinoadele Ecumenice ei s-au caterisit pe ei inşişi, dar sunt caterisiti si datorita Sinodului Bisericii Ortodoxe Ruse din afara Rusiei, din august 1980; astfel ne putem intreba, citandu-l pe Sfantul Maxim: „ ce fel de liturghie (μυσταγωγίαν) vor mai săvârşi sau ce fel de Duh se va pogorî asupra celor săvârşite de unii ca aceştia? ”.

    Referitor la raspunsul pe care il da Sfantul Maxim la intrebarea: „– Aşadar, tu singur te vei mântui şi toţi ceilalţi vor pieri? ”, in textul postat de parintele Matei Vulcanescu lipseste o parte din textul originar, redam textul punand intre paranteze textul lipsa : „ – Aşadar, tu singur te vei mântui şi toţi ceilalţi vor pieri?
    Iar el le-a zis:
    (– Cei trei tineri, care nu s-au închinat idolului la care s-au închinat toţi oamenii, n-au osândit pe nimeni (Dn III, 18), fiindcă nu se uitau la cele ale altora, ci cum să nu cadă ei înşişi din adevărata cinstire a lui Dumnezeu. Tot aşa şi Daniel, aruncat în groapa cu lei (Dn VI, 16), n-a osândit pe nimeni din cei care nu se rugau lui Dumnezeu potrivit decretului lui Darius, ci s-a uitat la el însuşi şi cele ale lui preferând mai degrabă să moară decât să supere pe Dumnezeu şi să fie biciuit de conştiinţa proprie pentru călcarea legilor firii. ) Să nu-mi dea Dumnezeu nici mie să osândesc pe cineva sau să spun că numai eu mă voi mântui! Prefer însă mai degrabă să mor, decât să am conştiinţa tulburată că am alunecat în vreun fel oarecare în ce priveşte credinţa”. (trad.Ioan I. Ica jr.)
    Adica, dupa cum cei trei tineri si proorocul Daniel s-au impotrivit paganilor, refuzand inchinarea la idoli, asa si Sfantul Maxim, urmand exemplul acestora ,prefera mai degraba sa moara decat sa accepte ereticescul decret Typos.
    Sfantul Maxim nu osandeste pe nimeni deoarece fiecare om atata timp cat este in viata, chiar daca este pseudo-crestin sau pagan, are putinta de a se indrepta si a se mantuii prin lepadarea de ratacire si venirea la dreapta-credinta, dar si in masura vietii duhovnicesti pe care o are.

    P.S.Daca se „pot anatematiza învăţăturile pseudo sinodului şi întrerupe (din motive de constiinta) pomenirea ierarhilor ce acceptă învăţăturile neortodoxe din Creta”, pai „dragilor, mergeți și nu-i mai pomeniți pe astia… ca intrați în duhul lor” (IPS Iustinian Chira).

    Apreciat de 1 persoană

  5. monahulteodot
    17 noiembrie 2016 la 11:34

    „Parerea sf. sale (Ierotheos Vlachos) este complet gresita in situatia de fata: la ora actuala, cand trebuie sa-i judece spre indreptare pe ierarhii tradatori ai Ortodoxiei, el afirma ca si papa francisc despre gay: „Cine sunt eu ca sa-i judec ???”

    Iata ce mi-a scris o profesoara credincioasa pe mail :

    „Cat despre discernerea Adevarului de minciuna, nu trebuie decat sa asculti cu atentie la vorbele acestor tradatori , ca sa-ti dai seama ca mint cu nerusinare. Teofan este disperat sa se reabiliteze in ochii poporului si se foloseste de tot ce prinde. Fata si glasul lui sunt oglinda ipocriziei . Rafail Noica este patetic cum se balbaie vorbind intruna despre dogme, discursul lui este confuz si plictisitor, cuvinte goale, ferindu-se sa vorbeasca clar despre sinod . Si uite asa, i-a tradat si pe Sofronie si pe Mantuitor .

    Grecul Ierotheos Vlachos are un tupeu grozav, sa justifice sinodul din Creta dind citate din Sf. Ioan Gura de Aur , dar total iesite din context , iar citatul care spune : „daca episcopul sau clericul este viclean in chestiunile credintei , atunci fugi si leapada-te de el” a uitat sa -l spuna . Sau „daca dogma este rastalmacita, se vatama credinta …” Totul a fost o cacealma , inca o spalare pe creier a poporului si va continua.

    Ce bine ar fi daca poporul nostru si-ar deschide bine ochii si urechile cand asculta predicile preotilor si mai ales ale arhiereilor , caci tuturor ne-a dat Dumnezeu minte sa intelegem . Dar , dupa cum spun Sfintii, vor fi multi surzi si orbi , in vremurile de pe urma.
    Conducerea BOR a pus la cale o diversiune calculata si diabolica de inducere in eroare a poporului ortodox pentru atragerea lui intr-o directie opusa ortodoxiei , ceva de genul loviturii de stat din 1989.
    Si pentru asta , folosesc orice siretlic , se folosesc chiar de sfintii nostri cei mari , care erau total impotriva ecumenismului si le rastalmacesc cuvintele ca poporul confuz sa cedeze .

    Cand grecul Ierotheos Vlachos spune poporului ca Sf Ioan Gura de Aur a luptat pentru unitatea bisericii si impotriva schismei si sa-i sprijinim pe Teofan si pe patriarh , caci si ei vor acelasi lucru, poporul a cazut in capcana ecumenista . Pentru ca grecul a uitat sa adauge, ca este vorba doar de unitatea in biserica ortodoxa , cu dogmele lasate noua neschimbate de la Sfintii Parinti . Dar din nefericire , poporul nu se uita la detalii, si la omisiuni , el a inteles doar ca Teofan si Daniel si restul conducerii BOR , vor unitatea bisericii ( in general) si lupta impotriva schismei, exact ca Sf Ioan Gura de Aur.
    Prin analogie , dumneavoastra cei cativa preoti , care luptati Impotriva ecumenismului , deveniti cei schismatici in ochii poporului , iar conducerea BOR , prin analogie cu Sf Ioan Gura de Aur , devin cei buni si cei drepti.
    Diavolul se afla in detalii … Detalii pe care poporul deocamdata nu vrea sa le vada Si nimeni nu este mai orb decat cei care nu vor sa vada.

    Suntem condusi incet, dar sigur , impotriva vointei noastre spre o religie unica care sa permita un guvern unic si implantarea tuturor oamenilor cu cip . Daca poporul ar fi vigilent si ar tine cu dintii de ortodoxie, implantarea cu cip nu ar fi asa de aproape . Ortodoxia este ultimul si cel mai important bastion de cucerit pentru ecumenistii satanei . Suntem supusi continuu unui atac viclean din partea conducerii BOR , care ne indeamna sa dormim linistiti in continuare , caci ei vor avea grija sa ne duca in numele iubirii universale , direct in Iad .

    Deci, cum ar zice Parintele Adrian Fageteanu: sa nu-i credem orice ar zice, ca sunt vicleni, vicleni, vicleni.”

    Sursa: https://monahulteodot.wordpress.com/2016/11/04/raspuns-parintelui-dragos-bahrim-privind-talcuirea-canonului-15-de-la-sinodul-i-ii-861/comment-page-3/#comment-5335

    Apreciază

  6. Pingback: PRIGOANĂ – Părintele CLAUDIU BUZĂ din Urziceni, pentru că a întrerupt pomenirea episcopului eretic Vincențiu Grifoni a fost oprit de la slujire și de la a mai intra în biserică. Scrisorea de întrerupere a pomenirii ierarhului – Danie

  7. Pingback: PRIGOANĂ – Părintele CLAUDIU BUZĂ din Urziceni, pentru că a întrerupt pomenirea episcopului eretic Vincențiu Grifoni a fost oprit de la slujire și de la a mai intra în biserică. Scrisorea de întrerupere a pomenirii ierarhului – Danie

  8. Pingback: PRIGOANĂ – Părintele CLAUDIU BUZĂ din Urziceni, pentru că a întrerupt pomenirea episcopului eretic Vincențiu Grifoni a fost oprit de la slujire și de la a mai intra în biserică. Scrisorea de întrerupere a pomenirii ierarhului – Danie

  9. Pingback: PRIGOANĂ – Părintele CLAUDIU BUZĂ din Urziceni, pentru că a întrerupt pomenirea episcopului eretic Vincențiu Grifoni, a fost oprit de la slujire și de la a mai intra în biserică. Scrisorea de întrerupere a pomenirii ierarhului – Dani

  10. Pingback: PRIGOANĂ – Părintele CLAUDIU BUZĂ din Urziceni, pentru că a întrerupt pomenirea episcopului eretic Vincențiu Grifoni, a fost oprit de la slujire și de la a mai intra în biserică. Scrisorea de întrerupere a pomenirii ierarhului – Dani

  11. Pingback: MESAJUL PĂRINTELUI CLAUDIU pentru toți cei care îl susțin și mărturisesc împreună cu sfinția sa Adevărul – Daniel Vla – Ortodoxie, Țară, Românism

  12. Pingback: Părintele IOAN MIRON din Turda A FOST „OPRIT„ DE LA SLUJIRE pentru nepomenirea ierarhului eretic – Daniel Vla – Ortodoxie, Țară, Românism

  13. Pingback: Părintele Ioan Miron din Turdaș (județul Alba) A fost „oprit„ de la slujire pentru nepomenirea ierarhului eretic | ortodoxiadreaptacredinta

  14. Pingback: MARI FRANCMASONI PRECUM PATRIARHUL DANIEL CIOBOTEA ȘI PREFERATUL SĂU LIVIU DRAGNEA DE LA PSD RESPING INTERNETUL (FACEBOOK, BLOGURI ȘI SITE-URI ORTODOXE ETC), UNDE SUNT CRITICAȚI ȘI ÎNDEAMNĂ LA RESPINGEREA REȚELELOR DE SOCIALIZARE ȘI LA UNITATEA R

  15. Pingback: PETIȚIE – Cerem respectarea dreptului de a ne apăra credința ortodoxă – Daniel Vla – Ortodoxie, Țară, Românism

Lasă un comentariu