NAȘTEREA DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS – MÂNTUITORUL LUMII

„Laudă Glasului Care S-a făcut trup și Cuvântului Celui Preaînalt Care S-a făcut carne. L-au auzit urechile, L-au văzut ochii, L-au pipăit mâinile și L-a mâncat gura.„ – Sfântul Efrem Sirul 306-373

Imagini pentru nasterea-domnului-craciunul icoane

 

12 gânduri despre „NAȘTEREA DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS – MÂNTUITORUL LUMII

    • Nu noi vom fi trasi la raspundere pentru schimbarea calendarului. Chiar daca a fost o greseala. Vor fi trasi la raspundere cei care au facut-o. Patriarhul Miron Cristea cu ierarhii care l-au urmat si guvernantii de atunci si masonii care au uneltit impreuna cu sefii lor.
      Daca tinerea calendarului vechi ar fi fost neaparat necesara pentru mantuire, nu am mai fi avut sfinti dupa 1925 in Romania.

      Apreciază

      • Pînă una alta batjocură a luat o amploare nemaiîntâlnită, la taica Serafim joanta în Germania de la piese de teatru pînă la concerte cu orchestra și pînă la ,,rugăciuni” cu papistasi și lutherani

        Apreciază

  1. Daniel
    Din cate stiu eu daca se face o greseala in BISERICA raspund atat cei care o fac cat si cei care ai urmeaza!
    Eu nu stiu sa fie SFINTI nascuti dupa 1924 si care sa fi urmat stilul nou pana in momentul trecerii la cele vesnice
    Daca indreptarea calendarului era buna si se ajungea la mantuire prin ea atunci de ce :rusia IERUSALIMUL,SFANTUL MUNTE ATHOS,…ETC nu au facut-o?

    Apreciază

  2. Mihail,
    N-am de gand sa incep iar discutii interminabile cu stilistii. Dar iti raspund.
    Eu nu am zis ca e bine ca s-a schimbat calendarul.

    De ce ar trebui sa se fi nascut vreun sfant dupa 1924?
    Conform ideii tale ca vor fi pedepsiti si cei care gresesc si cei care ii urmeaza, ar fi fost irelevand cand s-a nascut cineva, inainte sau dupa 1924.
    Dar exista si sfinti nascuti dupa 1924. Necanonizati desigur. Uite unul: http://fericiticeiprigoniti.net/gheorghe-calciu-dumitreasa

    Si uite o intamplare despre calendar:
    „În anul 1925, după îndreptarea calendarului, Protosinghelul Ioanichie era în mare îndoială. Nu ştia dacă este bun sau nu stilul nou. Deci, s-a închis în chilie şi a început să postească şi să se roage până ce Dumnezeu îi va da un semn cum să ţină.
    După aproape 20 de zile de post, bătrânul a fost găsit în chilie foarte slăbit. Apoi, întărindu-se cu Preacuratele Taine şi cu puţină mâncare, a doua zi a spus fiilor săi duhovniceşti:
    – Multe ispite am pătimit în aceste zile de la diavoli. Că uneori mă ameninţau să mă omoare. Alteori mă băteau cu toiege de foc. Odată am văzut o ceată de diavoli, zicând:
    – Hai să tăiem pe bătrânul acesta, că vrea să se facă sfânt! Apoi au strigat cu mânie asupra mea:
    – Cine ţi-a spus ţie că astăzi se mai fac sfinţi?
    – Dar vouă cine v-a spus că nu se mai fac? le-am răspuns. În altă zi mi-au spus cu mânie:
    – Degeaba mai posteşti, că tot în mâinile noastre o să vii! Iar eu le-am zis:
    – Eu am nădejde în mila lui Dumnezeu, că mă voi izbăvi de mâinile voastre!
    După mai multe zile de post, am văzut deasupra mea în văzduh trei sfinţi îmbrăcaţi arhiereşte care semănau cu Sfinţii Trei Ierarhi. Cel din mijloc mi-a zis cu glas ca de trâmbiţă:
    – Ioanichie, de ce te îndoieşti şi nu faci ascultare? Nu ştii că ascultarea este mai mare decât jertfa? Deci, ascultă de cei mai mari, că nu vei răspunde tu de îndreptarea calendarului. Apoi, binecuvântându-mă toţi trei deodată, s-au urcat spre cer şi nu i-am mai văzut.
    Din ziua aceea, bătrânul nu s-a mai îndoit de îndreptarea calendarului.”

    I s-a spus: „că nu vei răspunde tu de îndreptarea calendarului”. Nu va raspunde el, dar asta nu inseamna ca altcineva nu va raspunde.

    Apreciază

  3. Daniel
    Cred ca nu stii ca diavolul se poate preface si in INGER DE LUMINA si cu atat mai mult poate lua chipul SFINTILOR TREI IERARHI
    Stii de minunea care are loc in pestera din BETLEEM atunci cand este NASTEREA DOMNULUI (NEINDREPTATA)?
    Stii de minunea care are loc la raul IORDAN de BOTEZUL DOMNULUI?
    Stii ca la BOTEZUL DOMNULUI T O A T E apele sunt sfintite(deci si cele din romania)?

    Nici eu nu vreau discutii interminabile cu oameni pe care nu-i intereseazasa stie ADEVARUL!

    EU CAM ATAT AM AVUT DE SPUS!
    P.S.:nu prea voiam sa scriu dar nu puteam sa tac vazand cum sunt pacaliti unii oameni!
    Multumesc totusi ca ai dat si mi-ai raspuns la comentarii!
    Unii nu le-au dat si-i inteleg:nu-i intereseaza!

    Nu cred ca mai scriu pe tema asta aici!

    Apreciază

Lasă un răspuns

