FLORIN BARBU a reintrat în GREVA FOAMEI în fața Ambasadei Marii Britanii din București – SĂ FIM ALĂTURI DE EL!

Ieri, duminică, 18 iunie, Florin Barbu a intrat pentru a treia oară în greva foamei, de data asta la București, în fața Ambasadei Marii Britanii, pentru a i se da înapoi cei doi copii Diana și Andy, răpiți de sistemul britanic de „protecție a copilului” și dați spre adopție unui cuplu de homosexuali (!!!). 

Cine vrea să fie alături de el se poate duce să-l susțină direct la ambasadă pe Strada Jules Michelet nr. 24, la căteva sute de metri sud de Piața Romană (spre Universitate), colț cu Strada George Enescu, pe partea de est a bd-lui General Gheorghe Magheru.

Iată ce a postat pe facebook în prima zi de protest extrem:

🇷🇴 Ziua 1 🇬🇧 English below ⭐️ Greva Foamei ⭐️ Hunger strike –
Am ajuns in fata Ambasadei Marii Britanii din Bucuresti. Ploua, dar mai multe sunt lacrimile copiilor mei. Este frig, dar sufletul copiilor este inghetat de durere. Eu, tatal lor, un nimeni pentru toata lumea, sunt eroul cu care adorm in gand copiii mei… visand la ziua cea mare a reintalnirii. Sunt hotarat sa indur toate pentru a ma ridica acolo unde ma doresc copiii mei.
Sunt pregatit sa indur foamea, canicula, ploaia, cu nadejdea ca plansul copiilor mei va fi in sfarsit auzit! Asa sa imi ajute Bunul Dumnezeu!

A doua zi de greva foamei! 

🇷🇴 Ziua 2 🇬🇧 English below ⭐️ Greva Foamei ⭐️ Hunger strike – Ambasada Marii Britanii Bucuresti – Incep o noua zi cu gandul la copiii mei care asteapta nerabdatori salvarea lor, care spera ca cineva le va arunca colacul de salvare pentru a simti mangaierea si iubirea parintilor. Ar trebui sa intelegem cu totii ca Dumnezeu cere de la fiecare implicare pentru acesti copii fara aparare, tinuti ostatici de atata amar de vreme! Eu nu voi reusi singur! E nevoie de solidaritatea fiecaruia dintre voi! Jertfa mea poate fi ingropata prin ignoranta sau valorificata prin implicarea voastra! 🙏 Si va mai rog pe toti cei care puteti sa stabilim o ora anume la care sa facem acatistul Sfantului Mina , mare ajutator! Oamenii au putere pe pamant data de Bunul Dumnezeu spre a infaptui cele bune, dar Dumnezeu este Atotputernic si mare trecere au rugaciunile celor bineplacuti inaintea Lui spre a veni in ajutorul oamenilor pacatosi. Doamne ajuta!

Video – SINAXA NAȚIONALĂ la Botoșani a clericilor, monahilor și credincioșilor ortodocși antiecumeniști

După cum s-a anunțat public într-un timp relativ scurt:

Duminică, 18 iunie 2017: SINAXA NAȚIONALĂ a clericilor, monahilor și credincioșilor ortodocși antiecumeniști

Iată înregistrările sinaxei: 

Partea I

Partea a II-a

Sala a fost arhiplină. Mulți au stat în picioare.