Cum se poate semna REZOLUȚIA SINAXEI NAȚIONALE a clericilor, monahilor și credincioșilor ortodocși antiecumeniști

CAMPANIE_anticretaPână la sfârșitul celei de-a doua săptămâni a lunii iulie se va desfășura o campanie națională de strângere de adeziuni la REZOLUȚIA SINAXEI Naționale de la Botoșani a preoților, monahilor și credincioșilor care au întrerupt pomenirea ierarhilor părtași la adunarea din Creta.

Cei ce doresc să semneze această rezoluție vor putea să o facă în felul următor:

  1. Lista de adeziuni se poate descărca din secțiunea de la sfârșitul acestui articol.

  2. Cine dorește să se implice în colectarea de semnături de la mai multe persoane va strânge personal acele semnături, după care va completa declarația pe proprie răspundere de la sfârșitul fiecărui tabel, care atestă că datele și semnăturile colectate sunt reale, iar când va trimite listele pe care le-a completat va adăuga o copie de pe propriul buletin/carte de identitate, pentru ca noi să avem dovada că cel ce a strâns semnăturile este la rândul său real și că datele sale de identitate sunt reale, pentru cazul în care organele judiciare ne-ar putea cere acest lucru. Atenție!Copia de pe actul de identitate o prezintă numai cel ce strânge semnăturile, nu și cei ce le dau. Cei ce le dau, prezintă actul de identitate celui ce le strânge, iar cel ce le strânge scrie personal cu atenție pe listă datele cerute.

  3. Atât cei ce semnează Rezoluția, cât și cei ce culeg semnături trebuie să aibă vârsta mai mare de 18 ani, pentru a avea capacitate de exercițiu deplină.

  4. În completarea datelor de la subsolul tabelului se poate scrie și de către cei ce culeg datele și semnează tabelul la rubrica CNP „Refuz CNP din motive de conștiință”, după indicațiile de la paragrafele 8 și 9.

  5. Cel ce întocmește listele de semnături va avea asupra sa un exemplar din Rezoluție (tipăriți varianta de la sfârșitul articolului), pe care, la cerere, îl va putea pune la dispoziția celor ce doresc să îl citească, pentru a fi informați în legătură cu conținutul acesteia.

  6. Listele colectate se trimit prin poștă la adresa: Asociația Sfinții Mărturisitori din Închisori – Bucovina, Căsuța poștală 1247, Oficiul poștal 3, Suceava, care va și centraliza datele respective. Avem nevoie de liste originale, motiv pentru care nu le putem primi decât prin poștă.

  7. Este de preferat ca pe o listă să se găsească mai multe persoane, să nu fie completată de o singură persoană. Dacă se întâmplă să fie completată doar de o singură persoană, persoana respectivă este rugată să completeze și în tabel și sub tabel, deoarece este în același timp și cel ce dă datele și cel ce le cere, și să atașeze și o copie de pe propriul buletin/carte de identitate.

  8. Cei ce nu doresc să dea CNP-ul, sunt rugați să dea seria și numărul de buletin, iar la CNP să se menționeze de către posesorul actului de identitate: “Refuz CNP din motive de conștiință.

  9. Cei ce au semnat deja rezoluția, neștiind că au opțiunea de a nu folosi CNP, îi rog să adreseze o declarație președintelui Asociației, după modelul „Declaratie stergere CNP” de mai jos, pentru ca CNP-ul să le fie șters din rubrica unde au semnat. Declarația va fi trimisă tot prin poștă la adresa de mai sus.

  10. Când se strâng adeziuni de la monahi sau monahii, se vor colecta datele personale din buletin, iar la nume și prenume se poate adăuga între paranteze dedesubt identitatea monahală (monah X, schimonah Y, monahia Z etc.), dacă monahul sau monahia respectivi doresc ca acestea să fie cunoscute.

  11. Românii din Diaspora vor completa cu datele din actul de identitate sau din pașaport, în cazul în care nu au act de identitate, iar semnăturile se vor trimite tot prin poștă la adresa de mai sus. Vă rugăm să țineți cont de durată mai mare de timp necesară pentru a ajunge în România. 

  12. Nu se admit semnături în numele altor persoane, cel ce dă datele trebuie să fie obligatoriu titularul actului de identitate care le dă.

  13. Cei ce doresc să semneze vor fi întrebați dacă nu au mai semnat Rezoluția o dată, cu prilejul Sinaxei propriu-zise, sau cu alte ocazii. Rezoluția nu poate fi semnată de mai multe ori de aceeași persoană!

  14. Cei ce se implică în această campanie sunt voluntari, îndemnați de propria conștiință, nu sunt trimiși în teritoriu nici de Sinaxa Națională, nici de Asociația Sfinții Mărturisitori din închisori – Bucovina, nici de Parohia Schit Orășeni. Din acest motiv, toată răspunderea juridică pentru modul în care colectează datele, pentru veridicitatea acestor date, aparține celor ce le colectează și semnează dedesubtul tabelelor declarația pe proprie răspundere că datele sunt corecte!

  1. Colectarea acestor date se va face numai pe baza liberei conștiințe a fiecărei persoane, care va putea fi informată, comunicându-i-se, la cerere, şi documentația, dar în niciun caz nu se vor crea situații de scandal prin parohii, nu se vor face acțiuni de destabilizare a parohiilor, de intimidare sau de insultare a preoților sau credincioșilor care își pomenesc ierarhii. Cine încalcă această normă de conduită este direct responsabil și nu va putea pretinde că a fost mandatat de Sinaxa Națională să facă acest lucru.

La sfârșitul perioadei de colectare a datelor, toate tabelele cu semnături vor fi xeroxate, Președintele Asociației Sfinții Mărturisitori din închisorilor – Bucovina va scrie pe fiecare copie că este conformă cu originalul și va semna. Semnăturile vor fi trimise Cancelariei Sinodului Sfintei Biserici Ortodoxe Române, împreună cu textul Rezoluției Sinaxei Naționale. Tabelele originale vor fi păstrate la sediul Asociației Sfinții Mărturisitori din închisori – Bucovina.

Datele personale colectate vor putea fi văzute doar de către membrii Asociației Sfinții Mărturisitori din închisori – Bucovina, de către cei ce le-au colectat și de către membrii Sinodului Sfintei Biserici Ortodoxe Române. Nimeni altcineva nu va avea acces la ele și nu vor fi folosite pentru niciun alt scop.

Tabelele nu se vor publica pe internet sau în alte forme media, urmând a se anunța doar numărul de semnături colectate.

Declaratie stergere CNP   |   Listă de adeziune – tabel    |   Rezoluția Sinaxei de la Botoșani

Sursa: ortodoxinfo.ro

40 de gânduri despre „Cum se poate semna REZOLUȚIA SINAXEI NAȚIONALE a clericilor, monahilor și credincioșilor ortodocși antiecumeniști

  1. Pingback: Campania de semnături după Sinaxa de la Botoșani |

  2. Pentru Sfintii Parinti cei ce sunt prin credinta in afara Sinoadelor Ecumenice nu se regasesc nici in interiorul hotarelor Bisericii. Dar nu numai deciziile celor sapte Sinoade Ecumenice ci si toate hotararile ce s-au luat de catre Biserica impotriva ereziilor, ce au aparut dupa perioada celor sapte sinoade, sunt hotare care situeaza in afara Bisericii pe cei care nu le respecta. De fapt fara dogme Biserica nu exista, „Sfântul Maxim Mărturisitorul adresându-se monoteliţilor, în legătură cu dogma lor falsă a unei singure voinţe şi a unei singure lucrări în Hristos, spunea : „ce se va arăta făcând Bisericii cel ce se arată suprimând dogmele Sfinţilor, dat fiind că fără de ele nu este cu putinţă însăşi faptul ca să existe o Biserică ? ” 84. Cu alte cuvinte, monoteliţii prin dogma lor falsă atentează la însăşi existenţa Bisericii.”
    Astfel pazirea intacta a invataturii de credinta ortodoxa este principiu esential pentru a fi in Biserica lui Hristos, de aceea ideea ca poti fi in Biserica fara a tine dogmele dreptei credinte inseamna incalcarea acestui principiu.
    Pe acest principiu sunt fundamentate Sinoadele Ecumenice; Sfintii Parinti au aratat hotarele dintre dreapta credinta si erezii, vadindu-i ca fiind in afara Bisericii pe cei care intr-un fel sau altul nesocotesc aceste hotare.
    Ecumenistii sustinand ca ereticii sunt in Biserica ignora hotarele puse de Sfintii Parinti, ceea ce la propriu inseamna relativizarea deosebirii dintre dreapta credinta si erezii, opunandu-se prin aceasta Sinoadelor Ecumenice. Iar cei care se opun Sinoadelor Ecumenice, asa cum spunea Sfantul Maxim Marturisitorul, despre adeptii Ekthesis-ului prin Typos-ului, sunt caterisiti: „ prin Ekthesis-ul întocmit în acest oraş de Serghie (638) ca şi prin Typos-ul edictat în continuare aici în anul al 6-lea al indicţiei (în 647-648), acesta a respins cele patru Sfinte Sinoade Ecumenice; şi pentru că pe cele ce le-au dogmatizat prin Ekthesis le-au abrogat prin Typos depunându-se din treaptă (caterisindu-se) pe ei înşişi de tot atâtea ori. Prin urmare, cei osândiţi de ei înşişi şi de către cei din Roma şi caterisiţi, pe lângă aceasta şi de Sinodul care a avut loc aici în anul al 8-lea al indicţiei (Sinodul Lateran, în 649), ce fel de liturghie (μυσταγωγίαν) vor mai săvârşi sau ce fel de Duh se va pogorî asupra celor săvârşite de unii ca aceştia?”. Din referirea Sfantul Maxim la caterisirile prin care au trecut acei rataciti nu inseamna ca este nevoie de mai multe caterisiri pentru ca tainele savarsite de cei caterisiti sa fie invalide, ajunge o singura caterisire.
    Cei care au semnat apostatele documente din Creta, considerandu-i pe eterodocsi ca fiind in Biserica, opunandu-se astfel Sinoadelor Ecumenice, au devenit prin aceasta caterisiti.

    Apreciază

    • Grigore
      Asta crezi matale. Crezi ca daca era asa, nu dadeau sinoadele ecumenice un canon care sa zica ”cei ce vor mai invata sau semna erezii sunt automat caterisiti, fara intrunirea unui sinod”? Dar nu au zis asa. Revino-ti din parerile personale ce ti se par tie ca sunt drepte.

      Apreciază

      • Sfantul Maxim spunea despre cei care au adoptat Ekthesis-ul, apoi Typos-ul , ca „au respins cele patru Sfinte Sinoade Ecumenice” , ca prin Ekthesis si Typos s-au depus „din treaptă (caterisindu-se) pe ei înşişi de tot atâtea ori”; a nu se intelege ca prin abrogarea Ekthesis-ului prin Typos s-au caterisit, ci pentru ca prin aceste decrete s-au opus Sinoadelor Ecumenice de pana atunci. Ceea ce inseamna ca sunt considerati caterisiti inainte de Sinodul Lateran, fiind apoi caterisiti si de acest sinod.
        O astfel de atitudine a avut Sfantul Vasile cel Mare fata de pnevmatomahi, inainte de condamnarea sinodala a acestora, socotind ca fiind nevalide „Tainele ” savarsite de acestia, iar catre ortodocsii care nu erau dumiriti asupra acelei situatii a spus: „Daca aveti vreo partasire cu mine, cugetati ca mine; dar daca nu primiti sfat decat de la voi insiva, atunci fiecare e stapan pe propriul lui cuget, iar eu sunt strain de acest sange.Daca va scriu aceste lucruri n-o fac pentru ca nu mai cred in voi, ci facandu-va cunoscuta parerea mea vreau sa spulber nehotararea multora, ca nu cumva sa fie atrasi la comuniunea cu ei”.
        La fel a considerat si Sfantul Patapie despre ereticul Nestorie, inainte de a fi condamnat de Sinodul III Ecumenic, afirmand despre acesta ca nu mai este episcop.

        Apreciază

        • Insusi canonu ii numeste pseudo episcopi ca lumea sa se ingradeasca de ei si sa nu astepte sinodul, dar ptr cei indaratnici va fi acel sinod asteptati-l , aici cu Creta nu s-au ridicat inca episcopi sa il respinga sinodal cu mirenii poate ptr pacatele noastre nu e ingaduit sau poate sa se osandeasca mai mult cei ce stiu si merg incontinuare la pomenitori matale se vede ca nu intelegi si nu vezi haru care innegreste , nu vorbi din cea ce nu vezi
          …ca is multi d-astia si mi s-a acrit de atatea explicatii, se vrea osandire nominala si va fi asta e voia LUI Dumnezeu dar trebuie sa afle lumea ce erezii fac astia ca sa nu se spuna ca nu au stiut…

          Apreciază

        • “Încă de când era diacon, Sfântul Vasilie cel Mare, acest descoperitor al tainelor dumnezeieşti [Ouranophantor], în anul 361 a rupt comuniunea cu episcopul Dianios al Cesareei şi a fugit în pustia Pontică, în ciuda faptului că îl iubea profund şi-l cinstea pe Dianios şi în ciuda faptului că Dianios îl botezase şi-l hirotonise. De ce s-a ‘îngrădit pe sine’ Sfântul Vasilie cel Mare? [1]

          Pentru că Dianios, nici măcar din convingere, ci doar din cauza slăbiciunii sale de caracter, asemnat mărturisirea neortodoxă de credinţă a sinodului ****semiarian ****din Constantinopol [în anul 360, sub conducerea ereticului homoean Acachie din Cesaerea Palestinei]. (Patrologia Graeca, Vol. XXXII, col. 388C-392A [Epistola 51: Episcopului Vosforie]).

          Mai târziu, episcop fiind, Sfântul Vasilie cel Mare nu a ezitat să rupă prietenia cu episcopul de gândire ariană Eustatie de Sevastia şi să întrerupă orice legătură cu el. Explicând poziţia sa strictă, el scria: “În orice caz, dacă acum refuzăm să-i urmăm pe aceştia [cei din cercul lui Eustatie] şi să-i evităm pe toţi cei de o împreună-cugetători cu aceştia, cu siguranţă merităm să dobândim iertare, “punând adevărul şi propria noastră statornicie în dreapta credinţă înainte de toate” (Patrologia Graeca, Vol. XXXII, col. 925BC Epistola 245: Episcopului Theofil]).”

          Apreciază

      • ban
        Asta mi se pare un punct de vedere echilibrat. Cred ca principala
        noastra treaba e sa ne departam de erezii. Ca atunci cand seful de la
        serviciu iti cere sa furi cu el, dar tu nu te bagi, chiar daca el iti
        e in continuare sef, deocamdata. Imi cer iertare daca am suparat pe
        cineva.

        Deci ban ne spune cum o sa sune ectenia pentru sef in urmatorii ani:

        Întâi pomeneşte, Doamne, pe Antihrist, pe care-l dăruieşte sfintelor
        Tale biserici în pace, întreg, cinstit, sănătos, îndelungat în zile,
        drept învăţând cuvântul adevărului Tău. (Doamne-o sa fie Lucifer-Satana din Antihrist, iar Antihrist o sa fie regele lumii)…

        Apreciază

    • Da dar zice Sava ca despre har a zis asta dupa caterisirea aceea mai noua ca sa zic asa : „pe lângă aceasta şi de Sinodul [au fost caterisiti n.m.]care a avut loc aici în anul al 8-lea al indicţiei (Sinodul Lateran, în 649), ce fel de liturghie (μυσταγωγίαν) vor mai săvârşi sau ce fel de Duh se va pogorî asupra celor săvârşite de unii ca aceştia?”, deci abia dupa o alta caterisire a putut fi sigur ca sa spuna : ce Duh se va pogora, dovada ca nu is caterisiti(ei is caterisiti in vesnicie ptr ca au incalcat dogmele Bisericii) ptr ca mai fac unii din ei aghiasma si cei care au mers pana acum la ei fara sa STIE au primit harul ca sa inteleaga ca nu pot sta cu Iudele ecumeniste pana mor ptr ca ACUM EI STIU ca nu au voie si acel har ii osandeste, probabil si deaceea mai trebuie o caterisire nominala nu numai genearala cum a fost a ROCOR 1983 , E ca la cele zece porunci is 10 , de ce nu au fost rezumate simplu si au fost detaliate?? adica desfranarea, idolatria, uciderea, puteau sa zica simplu am pacatuit, dar le-au detaliat Sfintii in indreptare de spovedanie pana la 400 de pacate, daca se va reusi o osandire/ caterisire nominala a celor ce au semnat in Creta atunci putem zice nu mai au har deloc sunt ciungi, dar pana atunci haru mai lucreaza cu deficiente dar e ptr cei ce NU STIU ca pe ecumenisti ii arde ii innegreste/osandeste , cei ce STIU SE OSANDESC ,DE ACEEA NIMENI CARE STIE, SA NU INDRAZNEASCA, sa mearga la pomenitori ca ajunge in iad…asta e intelegerea aproximativa

      Apreciază

  3. Este complet ilegal sa se solicite CNP-ul pt o lista de adeziune a carei securitate electronica / fizica nu poate fi garantata de nimeni …. Nici o alta campanie de strangere de semnaturi nu solicita CNP-ul …

    Apreciază

  4. Sunt total împotriva ecumenismului.trebuie să rămînem in credință lăsată de sfinții părinți ortodocși. Însăși cuvîntul ortodox înseamnă credință adevărată

    Apreciază

  5. Mergem la biserica caci nu s a eliminat Tatal Nostru nu se citeste alt Crez si pe prescura nu e steaua lu David…..P Argatu spune clar ca timp de 2 ani nu vom mai avea biserica dar pe vremea lu Antihrist….ascultam de P Justin de P Nicolae din sarea pamantului si de cel mai bun teolog teodor zisis…nu ascultam de necunoscuti si de oamenii mandrii care n au dragoste…..a zis si P Justin ca vor venii vremuri grele si fara harul lui Dumnezeu nu vom sti ce sa facem si o profetie spune ca nu vom gasi povatuitori duhovnicesti…uite ca nu mai gasim preoti adevarati…ne ghidam dupa carti si cautam sfinti printre pustnici ca sa nu ne ratacim….

    Apreciază

    • Sfintii crestini de dupa Sf Vasile cel Mare din vremea arianismului nu mergeau la Bisericile luate de arieni, asa ca asteapta tu intronizarea lu antihrist, „t”eodot ereticu asta nu zice ce au facut sfintii dovada ca a cenzurat TOATE MUSTRARILE MELE, el „t”eodot nu cauta adevarul EL IL ASCUNDE, ptr ca el e invatat cu formalismu si uita ce zice un Sfant ca : NU LOCU MANTUIESTE, Adam fu in Rai si nu s-a mantuit, Lot era in Sodoma si s-a mantuit…eu pe piele mea am gresit cand nu am ascultat de carti si dracii urasc”târfăloagele alea de cărti” si dreptii gresesc spune Sf Grigorie cel Mare si tre sa le atragem atentia

      Apreciază

    • Pai ,, cuviosul” Teodot ne îndeamnă acum sa mergem la ,,făcătorul de minuni” Teofan de la Iași, pardon de la cioara jud Arges, căci locul natal al acestuia este cioara jud Arges

      Apreciază

    • Canonanele interzic astfel de coabitări /co-locuiri tocmai ca sa nu se nasca presupusuri/presupuneri ca : ar trai cu acele femei deci nu ne indreptatesc de suntem preoti sau calugari astfel de fapte…

      Apreciază

  6. Una e sa mergi la o biserica cu arieni anatemizati alta sa mergi la preoti care inca fac parte din Biserica,pai ma iau si dupa cuviosu si dupa P Justin caci sunt sfinti,cuviosu necanonic?pai tu ai habar de faptu ca P Justin a indemnat la ridicarea acelui schit?ai habar ca schitul e facut de dinainte ca acel preot emanuel si acea fata maria sa l cunoasca pe cuviosu?nu sti nimic dar vrei sa pari ca sti…eu l am cun si pe P Justin,tu l ai cunoscut?

    Apreciază

  7. Pai nea mihaie vezi k iar nu sti…Sf Paisie l a pomenit timp de 8 ani pe bartolomeu…intrerupi pomenirea dar nu ins k la pomenitor nu e har….terminati cu gogosile astea….citeste Sf Teodor Studitul si alti sfinti ca ei vb de iconomie nu eu….habotnicia nu e buna….extremele vin din lipsa smereniei….

    Apreciază

  8. `Dialogul interconfesional se face între persoane bine situate religios, instruite suficient, în cunoștință de cauză în ceea ce privește religia proprie și alte religii sau confesiuni”.

    Tocmai ce a facut BOR marturisirea de NEcredinta. Pentru ei nu mai exista Crezul. Sa nu va mirati daca in curand il vor scoate din cartile de cult.
    Nu va mai amagiti fratilor! Totul este pierdut.

    Apreciază

Lasă un comentariu