Reamintesc programul de rugăciune propus de părintele Claudiu Buză pentru Florin Barbu și copiii lui: PARACLISUL MAICII DOMNULUI și ACATISTUL SF-LUI MARE MUCENIC MINA

Fotografia postată de Florin Barbu.

Pe 27 iunie părintele Claudiu propunea: Să-l ajutăm pe Florin Barbu, aflat în greva foamei, fără putere și deznădăjduit, cu rugăciunea pentru copiii săi Andy și Diana „răpiți legal” de un cuplu de homosexuali!

„…un program de rugăciune care să cuprindă Paraclisul Maicii Domnului și Acatistul Sf. M. Mc. Mina. Ne rugăm pentru Florin și copiii săi, Andy și Diana! Dumnezeu să-i miluiască cu Harul Său!”

Să nu uităm fratilor să ne rugăm. Rugăciunea e o armă mult mai puternică decât faptele omenești, pentru că se adresează Dumnezeului Atotputernic și este lucrare împreună cu Dumnezeu!

A 19-a  zi de GREVA FOAMEI: 

Din pacate sistemul de Justitie nu este intotdeauna ceea ce ar trebui sa fie: un instrument in infaptuirea dreptatii.
Exista judecatori corupti, exista judecatori aflati in conflict de interese. Acest lucru se intampla si in Anglia; s-a intamplat si in cazul meu. Din pacate exista si oameni care pun sub semnul intrebarii lupta mea sincera pentru copiii mei, pentru a-i putea vedea, auzi, pentru a-i putea strange la piept.
Oameni care pun la indoiala dragostea mea sincera de tata pentru copiii mei si motivatia demersului meu. Este foarte greu sa intelegi astfel de oameni, cum pot face ei asta ?

Sunt 2 ani si jumatate de cand nu mi-am mai vazut si auzit copiii. Dorul de ei ma sfasie putin cate putin.

Ceea ce scapa din vedere celor mai multi oameni este faptul ca acest caz al copiilor mei este unic din doua puncte de vedere: primul, au fost luati doi copii ortodocsi si dati în grija unui cuplu de homosexuali si al doilea, copiii au fost dati spre adoptie, adica nu plasament. Diferenta e fundamentala. Caci atunci când sunt dati spre adoptie, nu îi mai poti vedea decât dupa ce acestia au implinit 18 ani.Florin Barbu

Au fost și proteste miercuri și joi la Muzeul Antipa: 

 

 

6 gânduri despre „Reamintesc programul de rugăciune propus de părintele Claudiu Buză pentru Florin Barbu și copiii lui: PARACLISUL MAICII DOMNULUI și ACATISTUL SF-LUI MARE MUCENIC MINA

  1. Dezmăț total în curtea bisericii SF Ioan Domnesc din Piatra Neamț, de aproximativ 1 luna este amplasata o scena și unde se dau spectacole și muzică pop, protopopiatul Piatra Neamț, nu știe nu vede nu aude, dobitocimea de o nesimțire crasă curgandule bale din gura, chiar ieri am fotografiat locul, dar este și pe youtube

    Apreciază

Lasă un răspuns

