FLORIN BARBU la Nașul TV, după ce a ieșit din GREVA FOAMEI

Fotografia postată de Aurel Dumitru.

Iată ce scria Florin Barbu pe 19 iulie la 10:22:

🇷🇴Sunt epuizat fizic si psihic, am ajuns pana pe patul de spital si autoritatile nu mau lasat sa vorbesc cu copii mei, motiv pentru care am decis sa ascult sfatul familiei si al dumneavoastra de a renunta la greva foamei. Vreau sa apuc sa imi strang copiii la piept, nu sa mor. Eu nu voi renunta NICIODATA sa lupt pentru copiii mei, voi folosi orice cai de atac,daca nu se va rezolva nimic, curand voi intra din nou in greva foamei la ONU. Si nu ma voi odihni pana nu imi voi vedea copiii acasa! INCA ASTEPT O POZITIE OFICIALA DIN PARTEA PRESEDINTIEI SI NU VOI RENUNTA PANA NU O OBTIN! DOMNULE PRESEDINTE, CA CETATEAN AL ACESTEI TARI VA ROG SA SPUNETI PUBLIC DACA ADOPTIA CELOR 2 COPII, CETATENI ROMANI A FOST SAU NU LEGALA?

În emisiune la Radu Moraru, la Nașul TV:

 

Lasă un răspuns

