Ecumenistoidul de serviciu, Nifon al Târgoviștei, prezent la întronizarea noului tartor papistaș pentru București și zona de sud

Încă o dovadă, pe lângă multe altele, că oficialii BOR îi recunosc pe papistași și pe ceilalți ca biserici, așa cum au semnat în Creta. Urmează săptămâna ecumenistă când se vor ruga împreună, ca frații întru cele ereticești.

Monseniorul Aurel Percă a preluat funcţia de la părintele Ioan Robu. La ceremonia religioasă de la Catedrala Sfântul Iosif au participat reprezentanții altor biserici, premierul Ludovic Orban și președintele Camerei Deputaților, Marcel Ciolacu, precum și numeroși credincioși.

Monseniorul Aurel Percă îi ia locul lui Ioan Robu, cel care a fost 36 de ani Arhiepiscop Mitropolit de București.

Au fost prezenţi și ÎPS Nifon al Arhiepiscopiei Târgoviştei din partea Bisericii Ortodoxe Române, ÎPS Hagopian Datev, episcop al Arhiepiscopiei Armene din România, dr. Daniel Zikeli – episcop-vicar al Bisericii Evanghelice C.A. din România şi Aurel Vainer – preşedintele Federaţiei Comunităţilor Evreieşti din România.

Papa Francisc a acceptat la 21 noiembrie 2019 renunţarea monseniorului Ioan Robu la oficiul de arhiepiscop mitropolit de Bucureşti şi l-a numit la conducerea Arhidiecezei Romano-Catolice de Bucureşti pe monseniorul Aurel Percă, până atunci episcop auxiliar în Dieceza de Iaşi.

Fragmente de pe: digi24.ro

15 gânduri despre „Ecumenistoidul de serviciu, Nifon al Târgoviștei, prezent la întronizarea noului tartor papistaș pentru București și zona de sud

  1. Este de dorit un articol despre mitropolitul Serafim de Pireu.
    Si mai ales, Mărturisirea ortodoxă ar trebui să scrie un articol despre el pentru a dovedi imparțialitate. Pentru că altfel se poate considera că unii sunt sub influența părintelui Matei Vulcănescu și astfel nu mai este nimeni în care să avem încredere. Și rezultă că toți sunt asociați în grupurări schismatice.

    Apreciază

    • A fost scris, pe „ortodoxdezinfo”, dar exact cum trebuia, adica ii accepta scuzele si indreptatirile eretice ale „episcopului” grec. Sau cum zicea un parinte „vor accepta pe antihrist si vor spune ca asta e voia Domnului”, asa si acum cu echilibratii iconomicosi care vor sa ne prosteasca ca serafim are cuget ortodox, desi fapte deloc. Doar gura de el, mai pe romaneste.

      Apreciază

  2. Pentru că dacă este ok cum a procedat mitropolitul Serafim de Pireu, de ce n-ar fi ok și oricare dintre ierarhii români?
    De unde știu că Teofan nu se îndreaptă și Serafim nu cade mai rău?
    Pentru că până la un viitor sinod mai este. Și atunci nu-i nevoie să mai facem nimic. Și așa se despart în grupulețe.
    Se pare că metoda aceasta de întrerupere a pomenirii nu prea dă roade. Nu că ar fi greșită, dar oamenii nu au echilibru în a o aplica.

    Apreciază

    • Teofile, nu întreruperea comuniunii este problema ci comuniunea cu erezia. Câți au intrerupt comuniunea cu erezia și ereticii după cum învață Sfinții Părinți ? Adică sa nu mănânci sa nu bei sa nu vorbești sa nu ai nici o comuniune cu ereticii? Câți au făcut așa ? Ce partasia are credinciosul cu necredinciosul? De aici pt ca fiecare a făcut cu ‘multă dragoste’ după capul sau, s-a ajuns la partasia la erezie, Și la atâtea erezii! Actual nimeni nu vede ca harul Duhului sfânt nu mai este pe pământ, s-a luat. Nimeni nu vede ca ereticii sunt mediumuri ale digurilor rele și sataniști! Ca le place sau nu acesta este adevarul. Ca toți ereticii sunt căzuți in afara Bisericii lui Hristos și ca toți cei care se apropie in păcatul ereziei de Sfintele Taine, care pana la judecată sinodală sunt, se osândească cu toții fie ca știu ca nu știu sau ca sunt copii nevinovați sau bătrâni neștiutori. Acesta este adevarul dar cine vrea sa vadă. Și lipsește doar antihrist pt ca toți sunt dezbinați și vai de capul nostru tuturor.
      Serafim este schismatic și nu de acum ci de când grecii eretici i-au acceptat pe schismaticii ucrainieni. Este simplu se împărtășesc împreuna. Și romanii tot schismatici sunt pt ca se împărtășesc împreuna. Doar Rusia și ierusalilumul nu sunt schismatici ca au intrerupt comuniunea dar sunt eretici.
      Ce este așa de greu de înțeles adevarul unul este!? Nu mai multe!?
      Eu ma rog cât pot și plâng in fiecare zi pt toți dar nu pot tăcea când văd atâta minciuna și nedreptate. Dragostea nu se bucura de nedreptate ci se bucura de adevăr!
      Voi aveți puterea mergeți la chirila și Spune-ți-i sa se pocăiască, la Longhin la fel, la zizis la fel la Serafim la fel, ca rad Ecumeniștii de cât de rău apărăm ortodoxia. Va spun eu ce apărăm, mândria proprie o apărăm!

      Apreciază

      • Eu nu am spus că întreruperea pomenirii este greșită.
        Dar, dacă practic iese mai mult rău decât bine, trebuie să fim cu luare aminte pentru că din cauza noastră se pot pierde destule suflete.
        S-a ajuns ca și cu partidele politice. Se trag sfori, se denigrează, etc.
        Poate ar fi bine ca cel ce întrerupe pomenirea să nu se alieze cu nimeni și să se mențină la acest stadiu așteptând voia lui Dumnezeu.

        Apreciază

        • Creanga Teofil, canonul 15 vorbeste despre intreruperea comuniunii.
          Mă ingradesc de erezie si atat.
          Mai departe, care ar fi efectele, nu depinde de nimeni, decat de Dumnezeu.
          Si eu cred ca trebuia ramas la stadiul de intrerupere a comuniunii si atat!
          Ma gandesc ca acest moment de dezamagire pentru unii, sau de confirmare a unei anticipari pentru altii, poate insemna si momentul trezirii la realitate pentru toti.
          Sa incercam sa fim mai uniti, mai apropiati unii de altii, sa ne vedem doar pacatele noastre, iar nu ale aproapelui.
          Sa spunem adevarul cu multa dragoste.
          Sa vorbeasca celor ramasi in mocirla ecumenismului chiar viata noastra, nu numai citatele din Pidalion.
          Cu rugaciune, cu ascultare de duhovnic, ramanand in limitele canonului 15, sunt sigur ca Dumnezeu ne va ajuta indiferent de coordonatele pe care se misca omenirea!
          Ma iertati!

          Apreciază

  3. Teofil ,
    ati spus bine : întreruperea pomenirii trebuie făcută !
    Este o datorie a fiecărui credincios și o obligație a celui care dorește să se îngrădească de erezie , să nu fie părtaș la ea.
    Erezia este prezentă în Biserică, este legiferată, iar vectorii prin care ea se propagă ,sunt toţi cei aflaţi în comuniune cu ea/cu ecumeniștii.
    Lupta nu este cu fraţii noștri din Biserică, ci cu erezia la care toţi am fost făcuţi părtași ,după Creta.
    De aceea, cine voiește să se îngrădească de erezie, trebuie să întrerupă comuniunea cu ea/cu ecumeniștii ,să nu mai fie părtaș la erezie.
    După decizia de a întrerupe pomenirea/comuniunea ,fiecare să aleagă calea pe care îl îndeamnă conștiinţa , evitând cu f.f. mare atenție extremele ,care după părerea mea sunt fie , pe deoparte situația când se afirmă că nu mai sunt Taine valide în Biserică, că nu mai este har ,adică că nu mai este Biserică, decât la nepomenitori (și nu mai intru în detalii) , fie pe de altă parte, situația când se afirmă că poti să fi părtaș la erezie /în comuniune cu erezia/cu ecumeniștii, din iconomie (atitudine care practic anulează îngrădirea ta faţă de erezie sau…te face din nou părtaș la erezie /participant la ea ).
    Este nevoie de iconomie ,înţelegere ,răbdare cu fiecare frate din Biserică, dar aceste lucruri trebuie făcute pt. câștigarea fratelui ,nu spre întoarcerea noastră înapoi la comuniunea cu erezia/cu ecumeniștii.

    Apreciază

  4. Doamne ajută ! , Mihaibv.

    Nu am vrut să spun că sunt mai multe căi . Nu în sensul ăsta am vorbit de faptul că fiecare să meargă pe calea pe care-l îndeamnă conștiința. Iertare pt. exprimare !
    Ci în sensul că fiecare , după întreruperea comuniunii/pomenirii , să-și aleagă duhovnicul potrivit lui ,dar cu luare aminte la extreme.
    Adică să încerce să evite extremele ,pe deoparte, iar pe de alta ,să caute să nu dea curs duhului acesta de dezbinare. Bine ar fi să evităm fiecare în parte , aceste împărţiri , în tabere… .
    De la început am fost împotriva lor. Nu s-a împărţit Hristos Domnul. Să încercăm să ne împotrivim acestui cal troian : ,, eu sunt al lui Pavel , eu sunt al lui Chefa ,eu sunt al lui Apollo „. Toţi suntem ai lui Hristos Domnul. De aceea am afirmat că fiecare să -și găsească un duhovnic după conștiința lui , nu după criterii de grup.Asta am vrut să spun.

    Nu există mai multe căi , ca să răspund exact la întrebare.
    Există o singură cale : întreruperea comuniunii /îngrădirea de erezie.
    Mai mult nu putem face. Asta ţine de noi. Restul este în mâna lui Dumnezeu.

    Apreciază

  5. Intre timp Bartolomeu mai pregateste alte schisme, recent sa intalnit cu prim ministrul sectar metodist Zoran Zaev (ca deh sectarii si ateii au ajuns la conducerea multor tari ortodoxe) unde au discutat problemele bisericesti ale Macedoniei ex iugoslave

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s