Să ne rugăm pentru fratele Saccsiv

Vă rog, pe toţi cei care intraţi pe acest blog, şi care sunteţi în acelaşi duh cu cele prezentate aici, să vă rugaţi pentru fratele nostru drag Vasile (Saccsiv)! Este bolnav, are o tumoare….

Amănunte nu ştiu decât ce a spus el pe blogul lui:

Am tumoare. Va rog sa va rugati si pentru mine

De asemenea, cei care îi citiţi blogul stiţi că este şi bolnav cu inima:

 Alte cate ceva despre mine

Am credinţa că rugăciunea poate foarte mult! Dumnezeu va asculta rugăciunile noastre şi îl putem îndupleca să-l vindece…

De ani de zile fratele Vasile e în fruntea luptei anticip, antisistem, antiecumenism, adică în fruntea mărturisitorilor din blogosfera ortodoxă şi naţionalistă. Blogul „Saccsiv” are cel mai mare trafic, iar el are foarte mulţi duşmani, după cuvântul Evangheliei: „Şi toţi care voiesc să trăiască cucernic în Hristos Iisus vor fi prigoniţi.” (II Timotei 3, 12).

De asemenea, toţi mărturisitorii sunt prigoniţi, de lume, de trup şi de diavol. Şi semnul că mărturisirea e bună, acesta este: prigoana şi suferinţele.

Să ne rugăm pentru el, fraţilor!

6 gânduri despre „Să ne rugăm pentru fratele Saccsiv

  1. frate Daniel am si eu o intrebare: cum ma pot abona la blogul tau? as dori sa primesc informatii si de aici. stiu ca pe alte bloguri trebuie sa imi introduc adresa de mail. aici nu am vazut. Doamne ajuta!

    Apreciază

Lasă un comentariu