Mărturisire împotriva ecumenismului la biserica Zlătari, în ultima zi a săptămânii de spurcăciune comună

Un grup de ortodocși au mărturisit Dreapta Credință joi 25 ianuarie 2018 în fața bisericii Zlătari, de pe Calea Victoriei, București, unde s-a desfășurat ultima „slujbă” din săptămâna de rugăciune comună ecumenistă.

Spre deosebire de alți ani, intrarea nu a mai fost păzită de jandarmi, ci de doi polițiști locali, care aveau, după câte se pare, ordine să țină protestatarii cât mai departe de intrarea bisericii și să intimideze pe cât se poate, ameninând cu amendă pe cei care ar împărți pliante pe scări. Unii au fost legitimați fără motiv, alții dați afară de angajații lăcașului de cult, iar altcineva a fost trimis să fotografieze „agresorii” antiecumeniști.

De remarcat că un membru al consiliului parohial, care nu știa că preoții se vor ruga cu ereticii, a ieșit afară refuzând să participe la împreună rugăciunea cu aceștia.

S-au împărțit zeci de pliante, cu canoanele ortodoxe, care interzic comuniunea cu ereticii, și cu informații despre pseudo-sinodul din Creta, oamenilor care intrau. S-a dat explicații, celor care cereau, în legătură cu interzicerea rugăciunii cu neortodocșii.

Doi călugări de la  Sihla au vrut să intre să se închine, dar când  li s-a spus că biserica e plină de eretici au renunțat, crucindu-se, mirați că au nimerit tocmai într-un astfel de moment acolo.

La sfâșitul slujbei ecumeniste s-a strigat pseudo-preoților ortodocși, care ieșeau, și pseudo-episcolului Varlaam Ploieșteanul că trădează credința, iar ereticilor să vină la ortodoxie.

Câteva imagini video și foto:

Cavaler templier refuzând canoanele ortodoxe: 

 

Preot ecumenist, după isprava spurcăciunii comune.

Călugări renunțând să mai intre în biserică. Cinste lor!

Sărmana slugă a ecumeniștilor, care îi dă afară pe ortodocși.

Frații masoni, templieri și de alte neamuri, la o șuietă după ce au spurcat biserica Sfântului Ciprian…

 

20 de gânduri despre „Mărturisire împotriva ecumenismului la biserica Zlătari, în ultima zi a săptămânii de spurcăciune comună

  1. Nici mir nu mi a venit sa cred ca acel consilier parohial a iesit afara din biserica,slava lu Dumnezeu ca mai exista si oameni cu demnitate,din pacate cel tanar…..pacat si de mihai buca si celalalt cantaret ca s au vandut

    Apreciază

  2. Pingback: In ultima zi a săptămânii de spurcăciune comună, 25 ianuarie 2018, mărturisire împotriva ecumenismului la biserica Zlătari | ganduri din ortodoxie

  3. „CUVÂNTUL VOSTRU SĂ FIE: CEEA CE ESTE DA, DA; ŞI CEEA CE ESTE NU, NU; IAR CE E MAI MULT DECÂT ACESTEA, DE LA CEL RĂU ESTE.” (Matei 5:37)

    Axios!Axios!Axios! tuturor crestinilor ortodocsi,prezenti la protestul impotriva uraciunii pustiirii,care a navalit in Biserica Zlatari,conform programului Saptamanii de Rugaciune pentru unitatea crestinilor,trasat de la centru de vajnicul propovaduitor al ereticelor si masonicelor hotarari.
    M-au impresionat toti cei care au stat de la inceput si pana la sfarsit in fata Bisericii,doamnele care cu curaj au impartit manifeste si au adresat calm, indemnuri la revenirea in sanul Ortodoxiei,si domnul cu pancarta,ocrotit de sf.Paisie Aghioritul ,al carui cuvant intelept trona peste toti.
    Moduri diferite de a-L marturisi pe Domnul Hristos ,daruirea trup si suflet Sfantei si iubitei Ortodoxii.
    Acum totul se face la vedere,masonii infratiti cu ereticii,in relatie de buna prietenie cu conducatorii de facto ai Bisericilor Ortodoxe, care executa din convingere si nu ca niste marionete hotararile CMB,fara ca pliroma ortodoxa sa opuna o rezistenta prea mare.
    Marţi, 23 ianuarie 2018, în biserica romano-catolică din Tulcea dedicată Sfântului Mihai Arhanghelul a avut loc un moment de rugăciune pentru unitatea creştinilor, prezidat de parohul comunităţii, Pr. Marcel Lungeanu. Cuvântul de învăţătură a fost ţinut de PS Visarion, Episcopul ortodox al Tulcii, care la sfârşit a oferit comunităţii romano-catolice o icoană a Preasfintei Treimi.
    Credincioșii români de la Roma s-au unit în rugăciune miercuri, 24 ianuarie 2018, în biserica San Vitale, la ora 19.00, în cadrul Săptămânii de Rugăciune pentru Unitatea Creștinilor (SRUC). Au participat credincioși romano și greco-catolici împreună cu păstorii lor și ambasadorii României pe lângă Sfântul Scaun și statul italian, Liviu-Petru Zăpârțan, respectiv George Bologan. La celebrare a fost prezent și un reprezentant al Bisericii Ortodoxe din Romania, pr. Atanasie, vicar eparhial,care a adus salutul Episcopului ortodox pentru românii din Italia.
    Din aceste exemple ale evolutiei panereziei ecumeniste promovate si sustinute de ierarhii romani cu tenacitate,la care contribuie si reprezentanti ai unor institutii ale statului roman condus si dirijat de structuri straine,sansele de a mai trezi constintele adormite ale pliromei ortodoxe sunt foarte mici.
    „*…Erezia este hranã otrãvitoare pentru suflet, este falsificarea leacurilor mîntuitoare; este jefuirea sfintelor bunuri, falsificatoarea monezilor adevãrului; este măsluitoarea lucrului desãvîrsit; este abatere de la linia dreaptã pe care o traseazã cuvîntul lui Dumnezeu. Erezia este primirea ideilor religioase pe care Biserica le osîndeşte ca mincinoase şi potrivnice dreptei credinţe. Erezia este atentat împotriva autoritãţii şi autenticitãţii Bisericii, pe care a întemeiat-o Hristos, ca stîlp şi temelie a Adevãrului….La toate eşti atent, în afarã de una: de credinţa ortodoxã. Aceasta nu te intereseazã. Vai de tine lume, cu concepţiile pe care le ai si cu indiferenţa ta. Cãci, dezinteresîndu-te de cele mari şi înalte, ai cãzut în prãpastia raţionalismului, a materialismului, a necredinţei şi a ateismului şi, poate, acum vei înţelege ce este Ortodoxia pe care o dispreţuieşti.

    Dar voi, suflete credincioase, cîte aţi mai rãmas în veacul nostru, nu vã luaţi dupã curentele moderne ale lumii, nu vã speriaţi de mulţimea duşmanilor care vã înconjoarã, ci rãmîneţi statornici în toatã credinţa tradiţionalã a sfinţilor şi fiţi gata sã luptaţi lupta cea bunã. Trãieşte Ortodoxia şi vei avea parte de sfîrşitul biruitor al ei”.

    Cuviosul Augustin Kantiotis (sursa)
    *https://ortodoxiadreaptacredinta.wordpress.com/2018/01/25/sfintul-ioan-gura-de-aur-daca-episcopul-sau-clericul-este-viclean-in-chestiunile-credintei-atunci-fugi-si-leapada-te-de-el/

    Apreciază

  4. Cat de frumos si intelept ne sfatuieste Sf.Ioan Iacob de la Neamt,punand intrebari ,la care tot ortodoxul trebuie sa dea raspuns:
    „*Cui se supun cei care atacă la suprafaţă ecumenismul, secularizarea şi întreg tacîmul de erezii contemporane, continuînd în acelaşi timp să rămînă cuminciori sub ascultarea celor căzuţi în aceste eresuri şi crezînd (invocînd o mincinoasă iconomie) că Duhul Sfînt acoperă în continuare slujirea eresiarhilor ? Hristos, prin Sfinţii Săi – Stîlpi ai Ortodoxiei, adevereşte limpede şi fără ocolişuri: „Dacă cineva vă învaţă, în afara acestora pe care le-a primit Sfânta Biserică Sobornicească, de la Sfinţii Apostoli, de la Părinţi şi de la Sinoade [Sinoadele adunate în numele şi duhul lui Hristos, nu în numele lui Antihrist şi a duhului său ucigător de Adevăr], să nu-l ascultaţi, nici să primiţi sfatul şarpelui, după cum l-a primit Eva şi a cules moarte„ şi „vă rog să fiţi aspri şi neînduraţi faţă de orice ar putea să ajute la dăinuirea credinţei lor nebuneşti”.
    Pe cine urmăm? Cui facem ascultare? Cui slujim?”
    *https://ortodoxiadreaptacredinta.wordpress.com/2018/01/25/sfintul-ioan-gura-de-aur-daca-episcopul-sau-clericul-este-viclean-in-chestiunile-credintei-atunci-fugi-si-leapada-te-de-el/

    Apreciază

  5. Un dar pentru dvs.,domnule DanielVla,si pentru toti ortodocsii, care cu dragoste jerfelnica cerceteaza acest blog ortodox:
    ARH.CLEOPA ILIE-CALAUZA IN CREDINTA ORTODOXA
    „Fie ca această sfântă osteneală să le dea fraţilor mei întru preoţie bucuriile de care m-a învrednicit pe mine Dumnezeu.
    Nu vrem să stricăm liniştea nimănui în cele ale conştiinţei, dar nici nu vrem să fim călcaţi în picioare şi batjocoriţi de sectele venite din afară, care, prin prozelitismul lor, vor a ne depărta de moştenirea străbună, în care noi simţim că stă unitatea adâncă a Neamului nostru.
    Pentru noi, patria şi Ortodoxia sunt „grădina Raiului”dată nouă de Dumnezeu pentru ca să „lucrăm în ea şi să o păzim,,cu sfinţenie (Fac. 2, 15).
    Arhimandrit CLEOPA ILIE-1980

    „Rugăm pe Părintele Cleopa, acest mare duhovnic şi povăţuitor sufletesc, să mijlocească înaintea Preasfintei Treimi şi a Maicii Domnului pentru mântuirea noastră, a tuturor.” AMIN
    Arhimandrit IOANICHIE BALAN

    Dă clic pentru a accesa Cleopa%20Ilie%20-%20Calauza%20in%20Credinta%20Ortodoxa.pdf

    Apreciază

  6. La protest am avut prilejul sa auzim cateva argumente ale ecumenistilor in sprijnul „saptamanii de rugaciune pt unitatea crestinilor”. Ni le-a oferit un diacon care credem ca l-a insotit pe PS Varlaam Ploiesteanul la Biserica Zlatari.
    Din ce-mi aduc aminte, argumentele acestuia au fost:

    1. „Ati fost in diaspora? Sa vedeti unde se roaga ai nostri (ortodocsii)? In lacasuri (chiar biserici), spatii anexa etc, primite de la acestia (de la romano-catolici, protestanti , deci de la „eretici”). Cine le-a sfintit, uns cu Sf si Marele Mir?”

    Care este deci ideea diaconului? – ca daca ne-au facut acest bine ereticii/schismaticii, noi ce sa facem? Cum sa-i tratam?….
    Acesta stiti ca e un subiect dureros pt noi ortodocsii si exista, dupa cunostinta mea, cel putin doua contraargumente.

    Unul este din Evanghelie: cel care a plecat afara („in diaspora”) a facut-o covarsitor din motive materiale, fireste ca pt o viata mai buna, ceea ce este de inteles… Totusi, desi este greu de pus in practica, nu putem ascunde cuvantul din Evanghelie: „Nu vă îngrijiţi pentru sufletul vostru ce veţi mânca, nici pentru trupul vostru cu ce vă veţi îmbrăca”.

    Al doilea contraargument tine de logica crestinului simtitor al importantei pastrarii dreptei credinte: daca ai cerut si primit un astfel de spatiu/ chiar si biserica de la eretici si ti-au dat, atunci BINE au facut aceia; te rogi pt ei, îi ajuti si tu si, daca poti, treptat le si platesti spatiul sau inchirierea… Oricum ar fi, macar te rogi mai mult pt sufletele acelea, chiar daca sunt in erezie, majoritatea covarsitoare nascuti in eres.
    Ti-au aratat bunatate! Oricum noi (trebuie sa) ne rugam la general pt ei, cu atat mai mult cand au facut o astfel de fapta F BUNA pt dreapta credinta. Nu vor ramane fara plata, zic eu, nici la Dreapta Judecata.
    Dar, asta nu trebuie sa duca la „rasplata”: hai ca ne putem ruga SI impreuna cu ei sau sa facem alte actiuni neingaduite! Incercam sa le rasplatim altfel , nu prin pacatuire, prin abdicarea de la dreapta credinta. Iar daca asta a fost conditia lor INITIALA la cedarea spatiului, atunci NU trebuia acceptata „tranzactia”…. Dar, nu prea cred sa fi existat astfel de conditionari… Sunt prea fini in ziua de astazi… Stiu ei ce stiu: noi le dam spatii iar acestia vor fi nevoiti sa cedeze… sa ne fie recunoscatori in sens ecumenist…
    Si o alta exemplificare: sa presupunem ca tu, un ortodox sarman, ai un vecin de credinta eretica sau pagan, bun tare la suflet, care te ajuta cu ceva din acestea materiale, lumesti, si nu o data, ci de multe ori… Asta tot nu-ti da dreptul sa abdici de la credinta ta dreapta si sa faci ecumenisme cu acela! Te rogi pt. el toata viata ta ca sa-l lumineze Domnul, sa-l mantuiasca cumva si îl ajuti si tu cu ce poti, insa NU targuiesti dreapta credinta.

    2. Alt „argument” al diaconului: cum ca in inchisorile comuniste, Par Steinhardt, Par Calciu Dumitreasa s-au rugat impreuna cu eterodocsii.. etc.
    Pai in celula de puscarie erai nevoit sa faci „ce nu se cuvine”; chiar nu puteai sa te rogi altfel decat impreuna in celula; doar nu te puneau in celula pe criterii de credinta si puteai sa alegi cu cine te rogi…
    Ne amintim si de ce le-a spus Domnul evreilor cand tot obiectau ca de ce face una sau alta „care nu se cuvin”. Anume, la Ev. dupa Luca, cap 6, citim:
    „Într-o sâmbătă, a doua după Paşti, Iisus mergea prin semănături şi ucenicii Lui smulgeau spice, le frecau cu mâinile şi mâncau.
    Dar unii dintre farisei au zis: De ce faceţi ce NU SE CADE a face sâmbăta?
    Şi Iisus, răspunzând, a zis către ei: Oare n-aţi citit ce a făcut David, când a flămânzit [deci tot in CONDITII VITREGE – nota mea] el şi cei ce erau cu el?
    Cum a intrat în casa lui Dumnezeu şi a luat pâinile punerii înainte şi a mâncat şi a dat şi însoţitorilor săi, din ele, pe care NU SE CUVINE să le mănânce decât numai preoţii?”

    Asadar, in anumite conditii VITREGE primeaza MILA si DRAGOSTEA!
    Cu totul altceva este ceea ce fac ecumenistii nostri in conditii normale, de pace si libertate, cand ei AU ALES sa-i invite pe eretici in Casa Domnului la impreuna rugaciune si chiar sa le tina cuvant de invatatura….

    In plus, in TIMPUL acela de dinainte de 89, nici nu se stiau prea multe din invataturile Parintilor Bisericii asa cum stim sau ar trebui sa stim astazi si, indeosebi, sa tinem cont si de faptul ca unii dintre mucenicii inchisorilor avusesera, dpv al credintei, pana in moment incarcerarii, o traiectorie duhovniceasca plina de cautari, poate presarata cu rataciri sau unele confuzii.

    3. Alta justificare a diaconului: invitatii nu se roaga inauntru, ci doar ASISTA… I-am replicat: sa i-o spuneti lu’ mutu! Ce fac eterodocsii? Spun poezii in gand? Si cum ramane cu acel „Cuvant de INVATATURA” in biserica ortodoxa sustinut de catre un schismatic/eretic?
    PS: De urmarit CE FAC romano-catolicii si ceilalti invitati imediat ce ia cuvantul PS Varlaam la rugăciunea din Catedrala romano-catolica Sf. Iosif:

    Domnul sa ne lumineze pe toti!

    Apreciază

Lasă un comentariu